Bölüm 91

228 14 5
                                    

On dakika bekledikten sonra yemeklerimiz soframıza geldi, yemeklerimizi yemeğe başladık, yemek yerken içeriye biri geldi ve yüksek sesle " Dışarıdaki üstü açık siyah arabanın sahibi burada mı ? " elimi havaya kaldırdım ve söze girdim " Benim, hayırdır bir sıkıntımı var " adam yanıma geldi " Arabanı çeker misin ? " Mesut " Ne oldu ki " sinirli bir tavırla " Ufaklık zaten işim başımdan aşkın kalk arabanı çek şu yoldan geçemiyoruz yarım saattir korna çalıyoruz " Mesut " Sanırım ben yanlış duydum dediklerinizi tekrarlar mısınız ? " Adam ses tonunu daha da yükseltti " Hadi kalk arabanı çek adamı sinir ediyorsun, geçemiyoruz diyorum hala soruyorsun " Batuhan " Mesut anahtarı ver ben başka bir sokağa çekip geleyim " Mesut " Zahmet etmeyin ben çekip gelirim " Batuhan " Mesut " iki elimi de oturun dermişçesine kaldırdım, Mesut " Lütfen rahatsız olmayın ben arabayı çekip geliyorum, siz yemeğinizi yiyin ve daha sonra tatlı ve içecekte soğuk bir şeyler söyleyin ben iki dakikaya buradayım " Batuhan " Tamam " Mesut " Hadi çıkalım " önden ilerlerken konuşmaya devam ediyordu " Hadi hadi zaten geç kaldık hala lak lak ediyorsun " içimden " Buradan çıkacağız değil mi ? Bakalım o zaman ne yapacaksın bay ukala " Lokantadan dışarı çıktık.  


TELEKİNEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin