1 Hafta sonra
Odamda tek uyuyordum ve bir anda Doktor'un " Hadi kalk bugün çıkıyorsun " demesiyle uyandım. Kendime geldim " Ulan doktor sende beni ... ettin ve beni burada bir hafta tuttun ya bir şey demiyorum anasını satayım " Salih " Ne demek görevimiz, yine bekleriz " Mesut " Bu neydi lan beddua mı ? nasıl doktorsun sen bunu da anlayamadım gitti " Salih " Benim senin gibi yüzlerce hastam oluyor, insan zamanla alışıyor " Mesut " Tabi tabi hepsi buraya uzay aracı kazası ile gelmiştir, tamam uzatmada beni tekerlekli sandalyeye oturttur da gideyim buradan " sandalyeyi yatağımın ucuna getirdi ve beni arkamdan koltuk altlarımdan tutum sandalyeye oturttu. Mesut " Bizimkiler nerede " Salih " Bilmiyorum neredeler ama birazdan gelirler " Mesut " Cep telefonun var mı ? " Salih " Var " Mesut " Arama hakkın var mı ? " Salih " Var " Mesut " Rica etsem bu soru cevabı bırakıp ta telefonunu versen " Salih " Tabi tabi şunu baştan söylesene ne lafı dolandırıyorsun " Mesut " Vay ..... koyayım, bir doktorun trip atması kalmıştı oda oldu tam oldu, hadi ver de arayalım şunları " telefonunu çıkarıp verdi. Mesut " Neydi bunların numarası, düşün oğlum düşün " Salih " Bende Kadir beyin numarası kayıtlı bir şey olursa ara demişti " Mesut " Bi arayıver o zaman, niye beni uğraştırıyorsun " telefonu eline aldı ve hastaneye çağırdı. Salih " Birkaç saat sonra geleceklermiş istersen seninle dolaşıp sohbet edelim " Mesut " Olur sana danışacağım çok önemli sorular var oturalım onları soracağım sana " Salih " Merak ettim neymiş bu sorular " Mesut " Sakin bir yere geçelim sorarım " tekerlekli sandalyeyi ittirmeye başladı. Mesut " Bu aracı kullanmayı biliyor musun ? " Salih " Bu şakamıydı ? " Mesut " Yok ciddiyim, sende öyle bir tip var, sakar bir potansiyelin var "Salih " Sakarım ve hala yaşıyorsunuz " Mesut " Ne yani tek doğrun bütün yanlışlarını mı götürsün " Salih " Emin ol sakar biri olsaydım burada olmazdın " Mesut " Tamam tamam uzatma bunların hepsini oturduğumuzda detaylı bir şekilde konuşacağız " Salih " Sen çok asabi birisin " Mesut " İlk defa senden duymuyorum " Salih " Buna eminim desem " Mesut " İnanırım " sonunda hastanenin bahçesinde bir banka varabilmiştik, o banklardan birine oturdu bende karşısına ve soru cevaplara başladık.