Yüksek sesle " Kim var evde , bu şakaysa çabuk söyleyin yoksa sağlığınız için çok kötü olur , Kadir sen misin ? " Her tarafı aradım ama evde kimse yok " Ulan kafayı yiyicem evde ne olduğu belli değil " Kafamdaki tek düşünce , sabah olduğunda herşeyi Kadir'e anlatmak olacaktı. O gün sabaha kadar hiç uyumadım. Sabah saat 05:00 telefonumu aldım Kadir'i aradım. " Alo " , " Alo Mesut sen misin ? " , " Evet benim kim olacak bu saatte başka birinimi bekliyordun ? " , " Hayırdır problem mi var ne için aradın bu saatte ? " , " Konuşmamız lazım " , " Hayırdır nedir beni bu saatte uyandıran konu " , " Telefonda söyleyemem çabuk bizim eve kop " , " Tamam ama bu şakaysa veya gereksiz birşeyse kötü olur " , " Hadi uzatma , hadi hadi " Yarım saat sonra Kadir geldi olan biteni başladım anlatmaya " Birader okuldan uzaklaştırma yediğimiz gün eve geldim , yemeğimi yedim bilgisayara geçicem baktım bilgisayar açık bütün evi aradım kimse yok bende bilgisayarı açmadım. Sabaha kadar gözüme uyku girmedi , sabahta ilk işim seni aramak oldu " , " Bu mu ? Sabahın köründe buraya gelmemin sebebi bilgisayarın kendi kendine açılması mı ? " , " Yaa oğlum sabaha kadar g......n kan geldi diyorum korkudan sen hala benim dalga geçtiğimi mi düşünüyorsun.Lan benim başka işim gücüm yok sabahın köründe seni çağırmak için mi kalkıcam biraz mantıklı düşün anasını satayım " , " Tamam tamam inandık hemen başlama kaprisli çocuk havalarına " , " Oğlum ben tırsıyorum ne yapacağımı bilmiyorum sen gel bir süre bizde kalsana " , " Bilmiyorum evdekilere bi sorayım izin verirlerse gelir kalırım " , " Kaç yaşına geldin hala aynı kafadasın , biraz evdekilere karşı sert ol , süs köpeği gibisin ne derlerse yapıyosun , korkuyorum yakında ailen tasmayla okula getirecekler diye " , " Sende Mesut varya amma abarttın tamam geliriz " , " Eminmisin geliceğine ben evdekilerin izin vereceğine inanmıyorumda " , " Yaa tamam uzatma bu gece kalmaya geliyorum " Bu konuşmadan sonra bizimki evden izin alamamış buda dayanamayıp evi terk etmiş . Artık iki liseli bekar günleri başlar bizim için .