Bölüm 45

456 21 2
                                    

 Kadir " Bunu da sadece benim gördüğümü söylemeyin " Mesut " Yok birader bunu bende görüyorum " derisinin rengi yeşil ve gözleri kırmızıydı saçı uzun dalgalı ve siyahtı üstünde ince işçilik gibi görünen metalimsi bir giysi vardı ve kilitlenip kaldık. Biraz biraz bize baktı ve bağırarak bir şeyler söylemeye başladı. Kadir " Demses bize ne diyor anlayabildin mi ? " Mesut " Ne söylediğini anlayamıyorum ki hayvanın sadece böğürüyor " Filiz " Bir şeyler desen " Mesut " Psikolog olan sensin sen niye bir şeyler söylemiyorsun, birde her şeyi ben niye yapıyorum " Filiz " Bizim uzaylıların dili diye bir dersimiz yoktu ayrıca yaratığa en yakın olan sensin " Mesut " Olsa şaşardım zaten " ellerimle dur sakin ol tarzı hareketler yaptım ama daha da bağırıyor ve daha da sinirleniyor gibi gözüküyordu. Kadir " Demses bir şey söyle yoksa sana saldıracak " Mesut " Ne söylememi istersin " Kadir " Ne olursa " Mesut " Tamam deneyeceğim " ellerimle hareketlerle anlatmayı bıraktım ve direk göz bağı kurarak bağırarak konuşmaya başladım " Biiiiz geçerken uğradık, birine bakıp gideceğiz " Kadir " Dalgamı geçiyorsun bir şey yapmayacaksan görünmez olup arkasına geçerim " Mesut " Hayır sakın görünmez olma kışkırta biliriz bir daha konuşmayı deneyeceğim " Ve yine bağırarak konuşmaya başladım " Bak biz sana zarar vermek istemiyoruz ama sıkıntı yaratırsan sana zarar vermekten kaçınmayız " ve Kadir görünmez oldu Kadir'in görünmez olmasıyla yaratık sesler çıkarmayı bıraktı ve bize saldırmaya başladı. Sırtından aldığı silahıyla bize ateş ediyordu, biz ise kaçıyorduk Mesut " Cey silahınla ateş et ve canavarın ilgisini çek " Ceren " Bunun yerine sen niye özel güçlerinle durdurmuyorsun ? " Mesut " Denemediğimi mi sanıyorsun, çok güçlü " Ceren silahıyla ateş etmeye başladı ve canavar Ceren'e yöneldi. Mesut " Kavt ben yaratığın önüne geçiyorum sende güvenli bir yer bul ve kızları götür ve daha sonra gelde şunun işini bitirelim " Kadir " Tamam " demesiyle etraftan gözüme kestirdiğim kaya parçacığını canavara attım ve Ceren'i koşturan canavar bana döndü. Mesut " Buradayım ağacın yanında " ve bana doğru koşmaya başladı çok kızmış görünüyordu, Mesut " Niye bu kadar kızdığını anlamıyorum, biraz dalga geçtik biraz üzerine ateş ettik sadece bu ben ara sıra Kavt'a bile bunları yapıyorum " yanıma geldiğinde suratına çok sert bir yumruk attım ama hiçbir şey olmadı sonra o bana bir yumruk salladı, eğildiğim için yumruk ıska geçti ve daha sonra tekme salladı, tekmesi omzuma denk geldi ve yere yapıştım. Boyu benim iki katım kadardı ve çok güçlüydü. Bizimkiler ortalıkta gözükmüyordu benimle dövüşürken sırtına geri koyduğu silahını eline tekrar aldı ve bana ateş etmeye başlayacaktı Kadir silahına atladı ve tutmaya bağladı. Kadir " Demses orada daha yatacak mısın eğer yatacaksan ben daha fazla tutamayacağım haberin olsun " Mesut " Tamam kalkıyorum, kereta bir vurdu kendimden geçmişim, kızları güvenli bir yere götürdün mü ? " Kadir " Evet hadi şunu halledelim " Kadir'i tutup fırlattı ve Kadir'de diğer köşeye düştü. Yavaşça olduğum yerden kalktım " Bak son kez uyarıyorum, elimizden kaza çıkabilir " ve tekrar bana döndü ateş etmeye başladı koşarak bir ağacın arkasına geçtim. Mesut " Kavt Bir fikrim var " Kadir " Neymiş anlat bakalım, ama fazla uzatmadan hızlıca üstünden geç, fazla vaktimiz yok " dedi ve görünmez oldu. Mesut " Düşüreceğiz sen kendine doğru çek bende bir kuyu kazayım daha sonra kuyuya düşürelim " Kadir " Tamam " dedi ve canavara görünmezken vurmaya başladı. Bende kendi yakınlarıma konsantre oldum ve boyundan biraz daha fazla kuyu kazdım. Canavar hayla Kadir'le uğraşıyordu. Mesut " Kuyumuz hazır getir " Kadir " Tabi olur takla attırarak mı yoksa yuvarlayarak mı getireyim, ilgiyi kendine çek " Kadir uzaklaşmış olmalı sağa sola yumruk atmayı bıraktı ve bana döndü, bende kuyunun önüne geçtim, ve bana doğru koşmaya başladı ve gelip bana sertçe tekme attı ve beş metre kadar ileriye yığıldım, canavar ise kuyuya düştü. Kadir " İyi misin Demses " Mesut " Tabi tabi süperim, hiç bu kadar iyi olmamıştım hatta şu son tekme varya bir iyi geldi " Kadir beni kaldırdı ve kuyunun başına gittik, canavar tırmanmaya çalışıyor ve aynı anda bağırıyor. Kadir " Hadi buradan uzaklaşalım, birazdan bunlardan daha fazlası gelecek gibi " Mesut " Dur düşünmeme izin ver, sende bir sus anladık tehlikedesin çıkman lazım " Gülümseyerek ağacı gösterdim. Kadir " Yok, hayır olmaz çıkamam, çok tehlikeli ve her an burada olabilir bunun gibi canavarlar " Mesut " Ağaca çıkacağız ve bekleyeceğiz alıp götürdüklerinde ise bizde peşlerinde ve burada neler olduğunu kaç kişi olduklarını öğreneceğiz " Kadir " Sen kal ben kızların yanına gideceğim " Mesut " Tamam sen git kızları al uçağa dön sizi bulsunlar daha sonra öldürsünler " Kadir " Ama kızlar ne olacak " Mesut " Onlar saklandıkları yerde kalsınlar kendi başlarına idare edebilirler, bizde gider ve hemen döneriz " Kadir " Tamam ama baştan söyleyeyim yine başımız belaya girecek " Mesut " Tamam daha fazlasını yapmayacağız gideceğiz bakıp geleceğiz " ve ağaca çıkıp olacakları beklemeye başladık.

TELEKİNEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin