Yemeğe başladığım gibi Ceren çatalını elime sapladı, Mesut " Lan elime çatalı batırdın, dikkatli ye şu yemeğini " Yanıma yaklaştı ve fısıldayarak, Ceren " Asıl sen dikkat et, demin fark etmedim zannetme parayı karı kıza harcadım dediğini duydum, aynı şeyi yaptığına şahit olursam bu sefer batan elimde ki çatal olmaz " Mesut " Ulan tehdide bak, bide ben kendimi vahşi zannederdim " Batuhan " Ne fısıldıyorsunuz, deminki mevzu yüzünden mi ? " Mesut " Yok be oğlum ne alakası var, biz onu çoktan unuttuk bile, dikkatsizliğinden dolayı senden de utanınca özür dilemek için kulağıma eğilerek konuşmak istedi, dimi Ceren " Ceren " Evet evet, bu aralar çok dikkatsizim, sağı solu istemsizce zarar verebiliyorum " Yemeğimizi hızlı bir şekilde ve gerginlik yükselmeden bitirmeye başladık ve bitirdiğimizde, ortalığı toparladığımız gibi temizlik görev dağılımını yapmaya başladık, Mesut " Biz alt tarafı temizleyelim sen üst katı temizlersin olur mu Ceren ? " Ceren " Bu adil bir anlaşma değil sanırım, Siz üst katı temizlemeye gidin bende burayı temizleyeyim " Mesut " Sonuçta sen bir kadınsın ve bu işleri bizden daha iyi anlarsın, biz yukarıya çıkarsak o kadar odanın anasını satarız, odayı tanıyamazsın " Ceren " Bir odayı temizlemeye çalışırken nasıl daha kötü bir hal aldırabilirsiniz " Mesut " Dikkatini çekerim, dolabı çıkartırken parçalayan ve üst katı boşaltırken taşımak yerine aşağıya atmayı tercih eden biriyim, birde o kadar odayı bize emanet edersen düşün bakalım ne yapabiliriz " Ceren " Doğru haklısın, ne yapacaklarınız aklımın ucundan bile geçmiyor her halde evi yıkmanın yolunu bulurdunuz, tamam ben çıkarım sizde burayı fazla dağıtmasanız iyi olur, en azından indiğimde eve benzesin yeter yada eve benzemese de olur bir insan bulunmuş denmesi de yeterlidir benim için" Mesut " Elimizden geleni yapacağız, dimi Batuhan bir şey söylesene " Batuhan " Evet evet elimizden ne geliyorsa kat kat fazlasını yapmaya çalışacağız " Ceren " Ona hiç şüphem yok " dedi ve birkaç temizlik malzemesi alıp yukarı çıktı.