Bölüm 58

343 16 6
                                    

Mesut " Ben kaç saattir uyuyorum ? " Filiz " Tahmini olarak dört saattir " Mesut " Bizim ekibin geri kalanı nerede ? " Filiz " Onlar keşfe çıktılar, beni de seni korumam için burada bıraktılar " Mesut " Sen mi beni koruyacaksın ? " Filiz " Dövüş eğitimi aldım " Mesut " Tabi tabi sen beni korursun, mesela beni korumaya ilk yardım çantasını uzaltarak başlayabilirsin, ilk yardım çantasından sargı bezini aldım ve ayağımdakiyle değiştirdim. Filiz " Sen orada kaldığında biz çok korktuk ve üzüldük " Mesut " buna inanayım mı ? " Filiz " Benden neden nefret ediyorsun ? " Mesut " Senden nefret ettiğim yok, seni bir ağaca benzetiyorum " Filiz " Buda ne demek şimdi, bana odun demek istiyorsan benzetme yapmana gerek direk söylemen yeterli " Mesut " Sana odun demek isteseydim benzetme yapmaz direk söylerdim " Filiz " O zaman ne demek istedin " Mesut " Ağaç genel olarak hangi renktir ? " Filiz " Kahve rengi " Mesut " Yaprakları genelde hangi renktir " Filiz " Yeşil " Mesut " İşte aradığım cevap bu " Filiz " Ama yine ben hiçbir şey anlamadım " Mesut " Ağaç genelde gövdesi kahverengi ve yaprakları da yeşildir ama kışın yaprakları dökülür ve ağaç sadece kahverengi kalır, sende aynen böylesin bir ağaç gibi yazın kışın belli değil " Filiz sırıtmaya başladı. Filiz " Sen ilginç birisin " Mesut " Olduğu kadar olmadığı kader " Filiz " Senin kız arkadaşın var mı ? " Mesut " Buda ne demek " Filiz " Beni anladın anlamamazlıktan gelme, sevgilin var mı yok mu ? " Mesut " Yok, yani aslına bakarsan hiç bu konulara ayıracak boş vaktim olmadı " Filiz " Senden hoşlandığı mı söyleseydim bana cevabın ne olurdu " Mesut " Tamam senin niyetin şimdi belli oldu, bende yarım saattir ne geveliyor diyorum, eğer bu soruyu sorsaydın ki dolaylı yoldan sordun cevabım hayır olurdu " Filiz " Neden ? " Mesut " Yarım saattir sana burada giydiriyorum ve hayla sen bana sebebini mi soruyorsun " Filiz " Sus ve sadece kendini bana bırak " Mesut " Sakın, sakın düşündüğüm şeyi yapmaya kalkma " Filiz " Neden seninde hoşuna gidecek " Mesut " Şimdi hatırladım benim dünyada bıraktığım sevgilim vardı, ah bu uzay yok mu beni öldürüyor bak nasılda unutmuşum " Filiz " Sana inanmıyorum " Mesut " Bak ben hasta biriyim hasta birine bunu yapmaya hakkın yok " Kalktım topallayarak kapıyı açtım dışarı çıkacakken aniden arkamdan beni kendine çevirdi ve bana sarılarak öptü ve yere sarılarak üst üste düştük, düştüğümüzde bizim diğer ekibin bizi izlediğini fark ettim.

TELEKİNEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin