Bölüm 72

257 12 9
                                    

Doktorla muhabbete başladık. Salih " Öncelikle ben sana bir soru sormak istiyorum " Mesut " Tabi sor bakalım Doktor " Salih " Sen bir arenanın içinde tek başına yüzlerce canavarı ellerinle öldürmüşsün doğru mu ? " Mesut " Tabi hepsini teker teker ellerimle döve döve öldürdüm, sen bakma benim burada ... gibi durduğuma, ben iyiyken ve savaş sırasındayken çok hareketliyimdir " Salih " Peki bu Filiz neden öldü, niye böyle bir şey yapsın ki " Mesut " Filiz ile uzaya gitmeden önce tanıştık, tam bir psikopattı, bende Patron'a bununla gitmeyelim bu manyağın önde gideni dedim ama beni dinlemedi illa o sizinle gelecek ve pilotunuz olacak, uzaya çıktık aracı düşürdü, aracı tamir etmedi sonra başka araç bulduk bu seferde kullanmam dedi, kullanmaya ikna ettik bu seferde öldürmeye kalktı, tam bir manyak, bununda sebebi ben orada yaralanmışken şu arenada savaştıktan sonra yaralanmış halde zor kaldığım yere gittim ve orada iyileşme sürecinde uyudum ve bir sonraki gün bunla ben bir araçta, diğerleri keşfe çıkmış beni kullanmaya kalktı ben kabul etmedim, bu beni kafaya taktı manyak buraya dönerken de sevgilimin Ceren olduğunu söyledim ve o buna baya bozuldu manyak son sözleri, siz ölmeyi hak ediyorsunuz gibiydi, şimdi aniden sorunca hatırlayamadım ama buna yakındı " Salih " İlginç hikaye " Mesut " Ne hikayesi lan, ben bizzat yaşadım, sende ilginç birisin ..... koyayım, uzay aracının düşmesine ve o yüzden yaralandığıma inanıyorsun ama uzaylılarla savaştığıma inanmıyorsun " Salih " İnanıyorum da " Mesut " Ne inanıyorsun da, ne ? " Salih " Sizinkiler geldi, daha sonra devam ederiz, belki başka uzay aracına kısmet olur " Mesut " Tamam bir dahakine benim sorularımda var yarım kaldı muhabbet devam ederiz " İki araçtan, birinden Patron diğerinden bizim ekip indi. Mesut " Doktor itekle " dedim ve sandalyeyi ittirmeye başladı, bizimkilerin yanına kadar gittik. Patron " Seni dışarıda görmek güzel " Mesut " Bir haftadır burada bu kafası güzel adamla takıldım, yeter artık çıkayım yani " Patron " Zaman geldi mi, ayrılık zamanı " Mesut " Evet ileride belki uğrarız, şimdi Ceren Kadir oğlum biriniz itekleyin de beni araca pindirin ben bu aracı kullanamıyorum " Kadir " Tamam ben bindireyim araca " Kadir tekerlekli sandalyenin arkasına geçip arabaya bindirmeye götürürken, Patron " Durun " dedi.


TELEKİNEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin