Yukarısının boyaması bir saat kadar sürdü ve biz boyamayı bitirdikten sonra malzemelerle birlikte dışarı çıktık. Ceren " Şimdi ne yapıyoruz ? " Mesut " Ben eşyaları getirecek kişileri arayayım onlar yerleşmeden gidemeyiz " Ceren " Tamam da umarım geç kalmazlar akşam oldu ve yorumdum " Mesut " Biz senin adına yorulduğun ve bunun için hiç çaba sarf etmediğin için çok üzgünüz, değil mi Batuhan ? " Batuhan " Sanırım buna evet demem gerekiyor " Ceren " Bana laf yetiştireceğine eşyaları getirecek kişileri arasan da boşa konuşmasan " Mesut " Tamam ben boş konuşayım bu seferlik " dediğim gibi telefonumu açtım ve arama yaptım, soracaklarımı sorduğum gibi telefonu kapadım. Batuhan " Geliyorlar mı ? " Mesut " Bir buçuk saat sonra gelebilirlermiş " Ceren " O zamana kadar ne yapacağız " Mesut " Benim iyi bir fikrim var " Ceren " Şimdi ...... " Mesut " Abartma, güzel bir şey yapacağız " Ceren " Tabi tabi, nereye uçuruyoruz yada nereyi kırıp döküyoruz, belki de gece gece yüzelim dersin " Mesut " Son söylediğini beğendim bir ara yapalım, benim fikrime gelecek olursak benim karnım acıktı ve yemek yemek için bir lokantaya gidebiliriz " Ceren " Vay be bu kadarını beklemezdim " Mesut " Batuhan " Batuhan " Bana uyar " Mesut " Tamam hadi o zaman arabaya binin, bu arada fark etmedim sanma Ceren hanım benden bu kadarını beklemezdim derken ne demek istediniz acaba ? " Ceren " Şaşırdım, sonuna tehlike arz eden hiçbir şeyde eklemedin, yani iyi bir şey dedim, takma bu ufak tefek şeylere hadi gidelim " arabaya bindik ve bizim bulunduğumuz yere en yakın lokantaya gittik ve bir masaya oturup siparişlerimizi verdik ve beklemeye başladık.