Bölüm 36

661 39 17
                                    

Gireceğimiz binanın sadece gördüğümüz kadarında 20'den fazla koruma vardı " Eee gençler girmek için planı olan var mı ? " Ceren " Biz buraya nasıl gireceğiz " Kadir " Bence siz önden girin ben arkanızdan 5 dakika sonra geleyim nasıl fikir ? " Su " Gereksiz konuşmanızı bitirdiyseniz ben anlatmaya başlayayım " arabanın torpidosundan bir tablet çıkardı ve bir resim gösterdi " Evet adamımız bu , lakabı Jilet , adamımız gördüğünüz 2 katlı binanın içinde ve gördüğünüz gibi boş değil , nasıl gireceğimizi soruyorsanız ikişerli gruplara dağılalım iki kişi önden iki kişi arkadan " , " Tamam olur Su sen Ceren'le arkadan gidin biz Kadir'le önden dalarız , daha sonra içeride buluşur adamımızı ararız " Kadir " Mesut sen Ceren'le önden gir ben Su ile arkadan dolaşayım , kızları yalnız bırakmayalım " Su " Evet böylesi daha doğru olur hadi Kadir gidelim " , " Su gitmeden son bir şey sorayım bu camlar kurşun geçiriyor mu ? " Su " Hiçbir şekilde kurşun geçirmez , ne oldu korktun mu arabada mı kalacaksın " , " Evet bu kadar adam varken ben giremeyeceğim , çok korkuyorum bana zarar verirler diye " Kadir'le Su arabadan çıktılar ve evin bahçesini saran duvarlardan görünmeden arka tarafa doğru ilerlediler bende arabanın bütün kapılarını kilitledim . Ceren " Mesut niye kapıları kilitledin , bak aklında kötü bir şey yapmak varsa seni burada öldürürüm , ölünü gider gömerim kimse farkına bile varmaz " , " Merak etme ben sana yazacak kadar kafayı yemedim , gereksizce konuşmada sen silah kullana biliyor musun onu söyle bakalım " Ceren " Eh işte yarım yamalak eğitim aldık " silah uzattım " Ben arabayla bahçede biraz gezineceğim sende adamları vurmaya çalışacaksın tamam mı ? " Ceren " Hayır Mesut bu delilik , ben o kadar iyi olduğumu da zannetmiyorum " , " Araba kullana bilir misin " Ceren " Hayır " , " O zaman yapacak bir şey yok yarım yamalak la idare edeceğiz artık , yanıma gel " dedim Ceren'in yanıma oturmasıyla hafif camını açtım ve arabayı sürmeye başladım , arabayla kapıyı kırıp bahçeye girdik ve bahçenin etrafında sürmeye başladım " Ceren ateş etmeye başlasan diyorum " Ceren " Tamam tamam çalışıyoruz her halde " Ceren ateş etmeye başladı ve güzelde gidiyordu hemen hemen hepsini vuruyor vuramadıklarını da ben eziyordum iki turda bahçedeki bütün adamları temizledik ve kapının önünde Kadir ve Su'yu beklemeye başladık . Birkaç dakika içinde ikiside geldi " Nerde kaldınız kaç saattir bekliyoruz " Su " Siz ne yaptınız böyle , duvardan tırmanırken araba sesi ve silah sesi duyduk ve içeri girdiğimizde herkes yerde ölmüş " , " Tamam tebrik konusunu sonraya bırakalım şimdi içeri girelim şu çantayı alıp gidelim " kapıyı açtı ve hemen önümüze iki adam çıktı ve Su'yun silahından çıkan iki mermiyle yere indiler daha sonra yine ilki gibi ikiye ayrıldık Kadir'le Su aşağı katı bizde üst katı aramaya başladık . Üst kata çıktığımızda karşılıklı 10'a yakın oda vardı hepsini teker teker aradık ama hepsi boştu ve en son kapı koridorun en sonunda ortadaki kapı kaldı . Ceren " Bu son kapı kesinlikle adamımız burada " ve içeri girdik , içeri girdiğimizde bize silah doğrultan bir adam . Jilet " Siz kimsiniz " , " Jilet sen misin lan kel " Jilet " Lakabımı nerden biliyorsunuz ? " Ceren " Bırak tatavayıda konuş sende bir çanta varmış , onu almaya geldik " Jilet " Ne çantası  yok öyle bir şey siz kimsiniz , çabuk burayı terk edin yoksa silahımla iki kurşunuma bakarsınız " silahına konsantre oldum ve elinden aldım camdan dışarı fırlattım " Hangi silahınla bizi vuracaksın şu aşağı düşenle mi ? " Jilet " Sizde ne siniz böyle , uzaylı mısınız nesiniz " , " He ya he biz uzaylıyız , bak bu kız marstan gelme bir uzaylı bende Plüton dan geldim bak bu kızı tutabilirsin ama ben kızarsam kötü olur , marsı bilirsin ama plütonu bilim adamları bile çözemedi gezegen mi değimli diye yani biz  plütonluların tersi pistir , şimdi hemen çantayı getiriyorsun alıp gidiyoruz bizi Patron gönderdi " titreyerek odanın yanında duran dolabı ittirerek gizli kasasını açtı ve içinden siyah ufak bir çanta çıkardı ve bize verdi . Jilet " İstediğiniz çanta ona söyleyin intikamım kötü olacak bunu bilsin " Ceren " Lan bi git işine ilk önce sen donunu topla sonra intikamını alırsın , altına etmişsin salak " Çantayı aldık ve bizimkileri de bulup evden çıktık arabaya bindik yola çıktık . Su "  Tebrik ediyorum sizi muhteşem iş çıkarttınız " Kadir " Biz kötü müydük Su " Su " Hayır sende süperdin Kadir ama asıl kahramanlar ikisi bize iş bırakmadılar " Ceren " Saolun elimizden geleni yapmaya çalıştık ama asıl plan Mesut'taydı . Bir an bile şüpe etmedim ve dediği gibi yaptık ve mutlu son , çanta bizde " , " Yaa ne demezsin bir an bile şüpe etmedi benden , bu kadarda bir insana güvenilmez ki canım , insanın içinde az şüphe olur dimi Ceren " Ceren " Aynen öyle Mesut aynen öyle " Kadir " Siz ikinize ne oldu böyle anlamadım , içeride alkol falan mı aldınız . Sizi bu kadar iyi anlaşırken daha önce görmemiştim " Su " Kadir o kadar kötümü anlaşıyorlardı " Kadir " Kötü ne kelime ben bir ara birbirlerini öldürecekler bile zannediyordum " , " Yok Kadir sende amma abarttın yani " Ceren " Evet Kadir biz her zaman Mesut'cuğumla çok iyi anlaşırdık " öksürerek elimdeki yiyecek ne varsa arabaya döktüm " Tamam tamam ben iyiyim bir an boğazıma bir şey katçıda " Kadir " Mesut'cuğumla " Ceren " Yaa Kadir sende var ya amma abarttın lafın gelişi söylenmiş bir şey " , " Oh be şimdi daha iyiyim " ve yolculuğumuz böyle devam etti , vardığımız zaman Patronun odasına çıktık . Su " İşte Patron buyurun istediğiniz çanta " Patron " Başardığınıza inanamıyorum , artık bizimlesiniz gençler gece sizin için bir parti düzenleyeceğim şimdi odalarınıza dağılabilirsiniz " Ve odamıza geçtik parti için hazırlanmaya başladık .

TELEKİNEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin