Bölüm 10

1.1K 46 7
                                    

Kızı ikna ettikten sonra bir parka geçtik ve başladık sorularımızı sormaya “ Sen kendini ne zannediyorsunda beni dövmeye çalışıyorsun “ , “ Bi sakin ol Kadir bi dur anasını satayım , bak kızım sana zarar verme derdinde değiliz o gün Kadir’i döven kişinin ismini söylesen yeterli tamam mı ? “ , “Sizin gibi iki geri zekalıya hiçbir şey söylemek zorunda değilim “ , “ Bak kızım sen cinsiyetinin savunma hakkını sonuna kullandın yerinde olsam hemen söylerdim yoksa başına bela alırsın “ , “Ya tamam söyleyeyimde gidin bi sizi dövsün de görün “ , “ Çabuk söyle vaktin azalıyor “ , “ İsmi Mustafa kendisinin dövüş salonu var , süper market varya onun yanındaki binanın 2. Katı “ , “ Tamam kızım sen buradan yavaş yavaş topukla bakalım bizim işimiz var “ konuşmamız bittikten sonra hemen yola koyulduk yolda konuşuyoruz “ Mesut en iyisi biz gitmeyelim , baksana dövüş salonu varmış bizi döverler eve cesetimizi bavul şeklinde gönderirler hazır geç değilken dönelim olur mu ? “ , “ Beni şimdi iyi dinle birlikte giriyoruz sen her şeyi bana bırakıyorsun baktın durum vahim oradan kaçarsın tamam mı ? “ , “  Bak dayak yeriz yapmayalım hala şansımız var , güçlerine güveniyorsan daha hazır değilsin “ , “ Bak koçum gücümü öğrendikten sonra her boş vaktimde çalışıyorum , şu anda tahmin edemiyeceğin kadar güçlüyüm yani bir tırı havaya kaldırıp 100 metre ileriye kadar atabilirim anladın mı ? “ konuşa konuşa binanın önüne kadar geldik “ Kadir dur iki dakika “ , “ Vazmı geçtin hadi tamam gidelim buradan “ , “ Ne vaz geçmesi oğlum markete girelim iki dakika bir şey almam lazım “ , “ Ne alıcaksın marketten silah falan alıcaksan burada bulunmaz “ , “ Sen gel görürsün ne alıcağımı “ markete girdik ve alıcaklarımı aldım ve binanın önündeyiz .

TELEKİNEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin