Bölüm 79

236 13 0
                                    

Mesut " Batuhan sen misin ? " Batuhan " Evet ben batuhanda siz kimsiniz ? " Mesut " Ben lan ben Mesut " Batuhan " Hayırdır Mesut ne için aradın ? " Mesut " Bugün müsait misin ? " Batuhan " Evet de ne oldu ? " Mesut " Benim bir ev varda bugün biraz bakım yapmam gerekiyor ve tek başıma yapamam yardıma ihtiyacım var, eğer müsaitsen seni almaya geleceğim " Batuhan " Tabi olur " Mesut " Sen okula çıkabilir misin ? " Batuhan " Tamam beş dakikaya okulun önündeyim " Mesut " Bir iki kişi daha bulabilirsen iyi olur " Batuhan " Tamam birkaç kişiyi ararım " Mesut " Tamam " dedim ve okula doğru araba ile ilerledim, okulun önünde arabayı durdurdum ve Batuhan'ı beklemeye başladık. Ceren " Bu Batuhan sınıf arkadaşın olan Bahadır mı ? " Mesut " Evet " Ceren " Peki tamir işlerinden anlar mı ? " Mesut " Ben tamir işlerinden anlıyor muyum ? zaten az işi var ve malzemeler hazır, bi gidip bakarız olmayacak gibiyse birilerini çağırırız " Ceren " İyi öyle diyorsan öyle olsun bakalım " Batuhan tek başına gelip arabaya bindi. Batuhan " Ne haber Mesut, bayağıdır görüşemiyoruz " Mesut " İyidir Batuhan senden ne haber " Batuhan " Her zaman ki işler, yaşayıp gidiyoruz " Mesut " Başka kimse yok muydu ? " Batuhan " Hepsinin işi varmış " konuşarak birkaç saatte eve vardık, arabadan indik ve evi gördüklerinde Ceren'de Batuhan'da çok şaşırdı.



TELEKİNEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin