Bölüm 24

702 36 0
                                    

Bir süre sonra uykum geldi , yorgun düşmüştüm “ Kadir kalk “ , “ Ne var ne oldu Mesut “ , “ Kalk sıra sende biraz ben kestireyim “ , “ Tamam yat uyu “ , “ Sakın uyuklayayım deme tamam mı burada ölmek istemiyorum “ ve olduğum yere uzandım “ Kalk Mesut kalk “ sesiyle uyandım . Kadir kolumdan tutup beni çekti kendime geldiğimde odanın içindeydim “ Sen haklıydın Mesut “ etrafıma baktığımda birkaç koltuk 12 giriş ve etrafımızdaki teknolojik cihazlar vardı . İlk baştan ne yapacağımızı bilemedik Kadir etrafa bakıyor Ceren ise kapıları geziyordu , bende bir köşede duran bilgisayarı açtım . İlk açtığım an anne ve babamın resmini gördüm ve hafif bir hüzünlendim . Daha sonra bilgisayarı kurcalarken bir video denk geldi . Videoyu açtığımda “ Oğlum bu videoyu senin için hazırladık , senin yanında olamadığımız için bizi affetmeni istiyoruz , biz burada önemli bir şey bulduk odanın tam ortasında gizli bir geçit var eğer oraya geçebilirsen özel bir şey seni bekliyor. Biz adaya inmeye çalışacağız ama inemeye biliriz arkamızda bir uçak bizi takip ediyor ve biz seni çok seviyoruz . Oğlum bu videoyu şu anda adadaki bilgisayara gönderiyoruz onu bulursan çok dikkatli ol o güç senin hayatını değiştirebilir . Seni seviyoruz “ ve bu sözden sonra bir patlama gördüm ve ağlamaya başladım Kadir “ Tamam sakin ol Mesut hepsi geçti “ dedi ve “ Tamam ben sakinim şu gizli geçidi bulalım ve buradan çıkalım “ videoda dedikleri gibi odanın tam ortasına geçtim ama hiçbir şey yoktu . Dümdüz , hiçbir girintisi ve çıkıntısı yoktu “ Mesut gücünü kullan “ , “ Ne gücü ne diyorsunuz siz ? “ , “ Uzun hikaye daha sonra anlatırız . Mesut şurayı havaya uçur “ Ceren’e döndüm , bilmediğim bir şekilde maddeleri hareket ettire biliyorum bu güç bana nasıl geçti bilmiyorum , izle “ dedim ve etrafımda gördüğüm her şeyi sağa sola dağıttım . Şimdi anladın mı ? “ , “ Bana daha önce neden söylemediniz ? Sizden şu anda acayip korkuyorum “ , “ Korkmanı istemedik biz bile ne olduğunu yeni öğrendik , şimdi çekilinde işime bakayım “ ve ailemin öldürüldüğünü öğrendiğimin kızgınlığıyla yere o kadar fazla odaklandım ki odanın tamamının çökmesiyle tam olarak nerede olduğumuzu anlamadığımız bir yere düştük .

TELEKİNEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin