Bölüm 67

255 15 0
                                    

Mesut " Kadir Su ile evleneceğiz dedi, bende çocuk yapmayı düşünüyor musunuz dedim, oda en az beş tane dedi onu tartışıyorduk, sayıyı karar veremedik beş mi altı mı ? " Su " Mesut'un dediklerini duyamadım Kadir, sen bir daha tekrarlar mısın ? " Kadir " Sen buna ne bakıyorsun hayatım, her zaman ki Mesut, onu konuşmuyorduk Ceren ile evlenmeyi düşünüyormuş ve evlendikten sonra uzaklarda bir ev tutup ekipten ayrılacakmış ve seneler sonra çocuklarıyla bizi ziyarete gelecekmiş onu konuşuyorduk " içimden " Şimdi ...... Mesut, sıva sıvaya bilirsen, oğlum Kadir şuradan kurtulayım senin ağzına, ikaz edeceğim " dedim. Ceren " Mesut bu aralar bende Su gibi işitme sıkıntısı çekiyorum, sen bir daha tekrar etsen " Mesut " Kızdığı için böyle söylüyor, yoksa ben sana daha teklif etmeden, nasıl planlar yaparım " Kadir " Tabi tabi istersen bunu Patron'u çağıralım yanında bir daha konuşalım " Mesut " Kadirciğim hatırlat da bir ara senle baş başa konuşalım, sana danışacağım önemli şeyler var " Kadir " Şimdi konuşalım Mesut, gizlimiz saklımız mı var ? " Mesut " Yok daha sonra konuşuruz, şimdi kızların midesi bulanmasın, ölen biri varmış Patron dedi teşhis edememişler sen bir bakar mısın dedi, bende o işlerden en iyi Kadir anlar dedim ve adresi aldım bir ara teşhis edelim kim ve ne olduğunu, duyduğuma göre baya bir kaşınmış ölü çünkü resimde baya bir hırpalanmış " Kadir " Ölü işlerine baktığımızı bilmiyordum " Mesut " Bilmemek ayıp değil birader öğrenmemek ayıp " Kadir " Tamam ama konuyu değiştirme Ceren diyorum burada ona da danış sana, buradan ayrıldıktan sonra nereden ev tutmak istediğinizi " Mesut " Kardeşim ben on numara ev buldum, mezarlık yanı, hem tanıdığı çok sık ziyaret ederim " Ceren " Sanırım bu konuyu konuşmanın vakti geldi " Mesut " Yok yok vakti değil, sen sinirli gibisin ve ben hastayım daha sonra konuşsak " Ceren " Hayır tam sırası, izin verirseniz " Kadir " Tabi ne demek biz çıkalım " dedi ve Su ile odadan çıktılar.


TELEKİNEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin