Bölüm 89

286 10 3
                                    

Ceren "Salon kısmını hanginiz boyadı ? " Batuhan " Mesut, ben odaları boyadım " Mesut "Ne oldu çok mu kötü " Ceren " Düzensiz, abuk subuk, özen gösterilmemiş, kötü,insan hiç olmadı tavana da girişir " Mesut " Sen yapsaydın keşke, bizde boyacı görürdük, tavana gelirsek büyük beyazda kararlıyım, ona özel ayrı bir performans harcayacağım ve şu anda ne malzemem ne de zamanım var yapacak "Ceren " Onu yapacak bilgi kısmı tamam, bir zaman ve malzememi eksik " Mesut "Tamam bilgi konusunda da eksik olabilirim ama bu bir büyük beyaz çizemeyeceğim anlamına gelmez, hiç olmadı bir sinekkuşu çizerim olur biter " Ceren "Sinekkuşu ne alaka " Mesut " Her şeyde bir sebep aramak zorunda mısın ? " Ceren" Yok da, kedi köpek varken niye sinekkuşu " Mesut " Ayrı bir ilgim var, çok hoş gözüküyor ve hayran olunmayacak gibi değil " Ceren " İçeceklerinizi bitirdiyseniz tazeleyebilirim " Mesut " Üst kata başlayalım sen o arada yaparsın, beni izlemeye gelirsen zaten kavga ederiz, sen biraz takıl dışarıda suyu ısıt ne bileyim çimleri sulama, etrafa yardımcı olma, beş dakika sonra suyu ısıt hazırla ve gel " Ceren " Bu tavır mıydı ? " Mesut " Bakış açına göre değişir, ben buna isyan, tavır, azarlama ve görevlendirmede diyebilirim " Ceren" İyi ben görevime gideyim, sende pek dağıtma üst katı " Mesut " Tek sıkıntı benim yani boyada, Batuhanın yaptığına bir bak " Ceren " En azından tavanlara da girişmiş " Mesut " Hadi kop git, sırf moral bozukluğundan ibaretsin " Ceren "Tamam, ben kaçar, Batuhan sende arada bir şunun yaptıklarına göz gezdir, ne yaptığı belli olmuyor, duvarlar ve tavan yerine sağı solu boyamaya kalkmasın "Batuhan " Denerim ama bana emanet ettiğin kişiye bir bak ve göz önünde bulundur yapabileceklerimi " Ceren " Haklısın yapabileceklerin kısıtlı ama evi yıkmasın yeter " Batuhan " Söz vermiyorum ama denerim " Mesut " Komik insanlar, şu anda bu yaptığınız gösteriye gülmek isterdim ama çok kötü başka zaman hatırlatın söz güleceğim. Gereksiz konuşmanız bittiyse işimize geri dönelim " Batuhan " Tamam hadi çıkalım " Ceren " Tamam beni ararsanız dışarıdayım " Mesut " Tamam hadi git git işimiz başımızdan aşkın zaten bir de sen çıkma " Ceren " Beni kırıyorsun " Mesut " Tamam bir ara kırık yerlerini bantlarım " Ceren " Bu espri miydi ? " Mesut " Olduğu kadar " Ceren " Yapacağın espriyi ....... " dedi ve gülerek dışarı çıktı. Batuhanda merdivenleri çıkarken " Kovaları gelirken getir" dedi, bende kovaları alıp yukarısını boyamaya başladık.




TELEKİNEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin