-Sarra-
„Vieš, televízia fakt super vec." Povie Caleb s plnými ústami popkornu, pri tom ako ležérne leží na posteli, zatiaľ čo ja si robím mejkap. Musím sa nad jeho slovami pousmiať, niekedy naozaj zabúdam, že prespal celý život v hrobe. Vie sa nadchnúť nad takými maličkosťami, ktoré mne prídu tak bežne.
„Poď sem a pozrime si spolu nejaký film, ten čo si chcela pozerať na tom netflixe, či ako sa to volá." Je taký zlatý ako sa snaží prispôsobovať tejto dobe. A ja, no čo si budem nahovárať, si to užívam. Od doby ako sme sa vrátili na zámok, začínam znova žiť. Konečne je leto a naučila som žiť s vedomím, že nikdy nebudem, tak úplne v bezpečí. A áno, chýbal mi netflix, instagram, youtube. Dobre nebudem to tu všetko menovať ale užívam si to, že môžem tieto veci používať. Chýbali mi sociálne siete. Síce, nemôžem kontaktovať nikoho s mojej minulosti ale aspoň ich môžem sledovať. Viem, že svojím kamarátkam chýbam ale je to už dávno. Občas zdieľajú nejakú spomienku so mnou a to ma zabolí ale teraz mám iný život a okolo seba mám iných ľudí. Musím ísť jednoducho ďalej
„Večer je ples, musím sa pripraviť." Odvrknem Calebovi a prevrátim oči. On hodí po mne popkorn a ja sa zamračím.
„Nemal by si sa pripravovať aj ty?" Trochu ho podpichnem. On sa ťarbavo posadí a odloží misku s popkornom.
„Ja si len oblečiem oblek a som hotový." Odvrkne.
„Mal by si, si spraviť niečo s vlasmi." Poviem rázne ale zároveň pobavene, pretože viem aká bude jeho reakcia.
„Vlasy? Moje vlasy? Stačí ich učesať. Od vtedy čo si ma donútila ich ostrihať, s nimi veľa roboty nie je." Počujem ako sa postaví s postele. No ja sa sústreďujem na aby som si spravila aspoň trošku podobnú linku na druhom oku. Áno, donútila som ho aby sa ostrihal. Mal dlhšie vlasy, ktoré nosil zviazané vo vrkoči. Jasné prišlo mi to vždy sexi ale no doba ide dopredu a on musí ísť s ňou a teraz ... vyzerá ešte viac sexi, hlavne po ránu, keď ich ma trochu strapaté.
„Za to tie tvoje ..." príde ku mne a chytí ma od chrbta. „ ... si nesmieš dať ostrihať nikdy, pretože sú krásne aj takto." Ako to povie pobozká ma na krk. Musím sa usmiať. Ten čas strávený s ním mi príde ako večnosť. No dobre a tá najkrajšia večnosť na svete. Mám pocit, že ma pozná lepšie ako Max alebo John. Pri ňom jedinom sa cítim sama sebou. Dobre, má plno chýb, je niekedy trochu náladový, užíva si to že je upír a v poslednom rade je prvotriedny narcis ale to všetko sa mi na ňom páči. John taký nie je. Ach John. S ním je to ťažké, čarodejnica čo nám mala pomôcť sa dlho neozýva a stále nevieme či dýka pomôže alebo nie. Viem len jedno tá dýka je veľmi nebezpečná. Keď som s ňou bodla Caleba, tak som si myslela, že som ho zabila. Prestal na pár minút dýchať. Neviem s čoho som mala väčší strach, či s toho, že ostanem na tomto zámku sama teda len ja, John a Celeste, no dobre a ešte Max alebo som sa viac bála toho, že som skutočne zabila Caleba.
„Caleb musím sa pripraviť." Ako to poviem odtiahne sa a namieri si to do kúpeľne.
„Pokazíš každú zábavu." Povie pohŕdavo a zavrie za sebou dvere. Ja sa len pousmejem a venujem sa šminkám, ktoré mám rozložené na stole. Nemôžem uveriť tomu, že po roku sa pripravujem znovu na tento ples. Nemôžem uveriť ani tomu, že som súhlasila sa ho zúčastniť. John, tam určite príde po boku Celeste, s ktorou mimochodom trávi veľmi veľa času. Viem, že to robí len s trucu, voči mne. Nemiluje ma ale žiarli na mňa ako správny chlap. Áno mám výčitky svedomia ale ku Calebovi ma ťahá akási neviditeľná sila. Chcem byť sním ale zároveň nechcem prísť o Johna. Môj život sa pekne skomplikoval.
Mejkap mám hotoví a neisto prejdem ku stojanu, na ktorom mám zavesené dnešné róby. Tento, krát mi Celeste do toho nehovorila. Vybrala som si ich sama. Teda, no pomáhal mi trochu Caleb. Mám tam dvoje šaty, jedny sú saténové a ružové, ktoré krásne lemujú moje krivky, o ktorých som ani len netušila, že tam sú a potom tie belasé šaty, s nadýchanou sukňou. Neviem sa stále rozhodnúť, ktoré si dám na seba. Dobre, oblečiem si najskôr tie ružové a potom tie modré a nakoniec si vyberiem. V momente ako som si obliekla ružové šaty Caleb otvory dvere na kúpeľni, ležérne sa oprie o zárubňu a prejde po mne pohľadom, rovnako ako ja po ňom, pretože on má len okolo pása previazanú bielu osúšku, vlasy má mokré a strapaté, pokožku má ešte trochu vlhkú a potom tá jeho vôňa, ktorá do mňa narazila ako Titanic do ľadovca. Halooo, prečo je taký sexi?
YOU ARE READING
Tajomstvá víťazstva ✔
VampireS posledným tajomstvom prichádza aj dôležité rozhodnutie. Zostane človekom alebo sa stane upírom? Štvorica hlavných hrdinov si uvedomila, že vo svete, v ktorom žijú nie je žiadne bezpečné miesto. Sarra, Caleb, John a Max majú vo svete nadprirodzena...