38. ZASTAV TO!

49 3 0
                                    

-Sarra-

Neváham ani sekundu otvorím dvere, tak silno, že sa vytrhnú s pántov. Niekedy tak trochu zabúdam na svoju novú silu ale no dobre o dosť horšie je to, čo práve vidím pred sebou.

Caleb leží na lôžku ku ktorému má ruky a nohy priviazané. Pozdĺž rebier má nakreslené tie odporné runy, ktoré mal pred nedávnom na sebe John a Cecilia odriekava presne tie isté slová neznámej reči, ktoré recitovala Elizabeth. Čo je však rozdielne je to, že Caleb má v bruchu zabodnutú rubínovú dýku a ústa má prelepené. No ako ho už poznám, určite sa mu ústa nezatvorili a Cecília to vyriešila takto. Mimochodom prvý krát vidím Ceciliu a je naozaj krásna. Ja sa jej nemôžem ani rovnať. Má krásnu štíhlu postavu, čierne dlhé vlasy a symetrickú tvár. Nebudem klamať, nečudovala by som sa keby si ju Caleb vybral namiesto mňa, určite mu vie ponúknuť viac. Je predsa staršia a skúsenejšia a to má Caleb rád nie? Dobre Sarra, teraz sa vráť do reality, teraz ho musíš zachrániť.

Cecilia sa na mňa ani len nepozrela, je to ako keby bola v nejakom tranze a stále pokračuje vo svojom a tak ja len dúfam, že ešte nie je neskoro. Dievča čo je tam s ňou sa na mňa vyplašene pozrie a rovnako tak aj Caleb.

„Zastav to!" rozkážem jej. No ona len nadvihne obočie a zostáva sústredená nad svojím odriekavaním. Caleb so sebou začne šklbať ale vôbec mu to nepomáha, k tomu lôžku je priviazaný príliš silno.

„Nemôžeš s neho spraviť smrteľníka." Poviem naliehavo. Caleb sa mi snaží niečo povedať ale tá páska mu to nedovolí. Srdce mi bije ako o závod. Viem, že bosorky svoje kúzla zastaviť nechcú ale teraz sa musím snažiť viac ako vtedy pri Johnovi.

„Práve sa to deje." Utrúsi Cecilia a pokračuje vo svojom kúzle. Caleb sa snaží niečo vykríknuť ale nemôže a tak si len zúfalo oprie hlavu o posteľ. Jeho hruď sa prudko dvíha a stále napína svaly. Chce sa dostať s toho zovretia tých odporných remeňov ale je to márne. Mne puká srdce. Cítim sa taká neschopná, pretože vôbec neviem ako to má zastaviť.

„To mu nemôžeš spraviť." Vypadne so mňa bez rozmyslenia. Cecília sa na mňa len jedným okom pozrie a Caleb nadvihne hlavu. Vidím v jeho očiach zúfalstvo. Viem, že zniem ako niekto, kto nemá dobrý argument a poviem túto klišé vec ale problém je, že ja mám dobrý dôvod prečo sa to nesmie stať, len to musím povedať nahlas. 

„Nemôžeš to spraviť tomu malému stvoreniu. Nemôžeš ho vyslať na nesmrteľný život bez otca." Poviem. Vážne? Vážne som toto povedala? Caleb je ešte viac mimo ako bol. Dobre, bolo to divné aj na mňa ale nechcela som hneď povedať, že som tehotná. Caleb to určite nepochopil a Cecilia vyzerá, že je v obraze tiež. Zostala zaskočená natoľko, že prestala recitovať tie jej divné slová a zadívala sa na mňa.

„Prečo vy dvaja máte tendenciu stále len rozprávať. Nina zavri jej ústa. A keď chce, nech sa pozerá na to ako prichádza o ďalšiu lásku svojho života." Cecilia je horšia ako Celeste a Elizabeth dokopy. Vidím ju prvý krát v živote a už ju neznášam. Nemôže ma však umlčať. Viem, že to pochopila len to musí spracovať. To dievča sa ku mne neisto približuje. Bojí sa ma a teda má aj prečo, veď som upírka. Som rada, že sa ma bojí, pretože som pripravená  na najhoršie.

„Nie prosím zastav to." dobre toto znelo až veľmi ponižujúco ale teraz musím vyložiť karty na stôl a povedať to na plnú hubu, viem že to pochopila ale asi to potrebuje počuť priamo. Pohľad mi prejde na Caleba, ktorý tam naozaj bezmocne leží, v očiach má strach a beznádej a to ma zabíja. Nina ide ku mne a typujem, že ma chce zastaviť nejakým kúzlom. Tak teraz je ten správny čas to povedať.

„Som tehotná." Poviem to tak rýchlo ako keby to bolo niečo zlé ale popravde, je to tá najlepšia vec, ktorá sa mi mohla stať, no a ako bonus všetkých v miestnosti táto informácia dostane do kolien. Cecilia sa na mňa prekvapene, to dievča stuhne a Caleb, ten len otvorí oči dokorán, chvíľu mu trvá kým si uvedomí, čo som povedala a že to myslím naozaj vážne. Celú si ma prezrie a potom mu je viac než jasné, že to skutočnosť a začne zo sebou trepať. Chce sa ku mne dostať aj napriek tomu, že je to nemožné.

Tajomstvá víťazstva ✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt