-Caleb-
„Cecilia." Oslovím ju. Viem, že som ju videl v tých snoch ale to bola len vizualizácia mojich spomienok, teraz ju vidím skutočnú. Prvý krát ju nevidím v dobových šatách. Je oblečená ako Sarra alebo Celeste, proste tak ako sa obliekajú ženy teraz a je to poriadny nezvyk. Teda nieže by to bol zlý pohľad. Páči sa mi, že ženy teraz odhaľujú viac svojho tela ale toto riešiť nechcem. Ide o to, že mi je nechutná. Chce ublížiť osobe, na ktorej mi tak veľmi záleží a jej nedovolím.
„Caleb, tak rada ťa konečne vidím." Ako to povie spoza chrbta sa ku mne priblížia dvaja, teda o dosť vyšší a statnejší chlapi ako som ja. Som síce upír ale títo by ma premohli lusknutím prstov.
„Videla si ma v tom sne." Odvrknem.
„Bolo tam len moje podvedomie. Sráže!" Ako to dopovie tak tí dvaja za mnou ma chytia za obe ruky a trhnú nimi tak aby som ich musel mať za chrbtom. Ich zovretie dosť pevné, čo ma dosť prekvapuje. Nie sú upíry a ani vlkolaci, tak akoto, že majú až takú silu?
„Za prvé au." Myknem zo sebou ale ani s jedným to nepohne. „Za druhé teraz sa tomu hovorí bodyguard." Poviem žmurknem na Ceciliu.
„To ma neujíma." Povie dosť zvodne a príde ku mne.
„Viem, že si upír ale aj tak si tak veľmi zmenil. Toto storočie ti pristane." Chytí prameň mojich vlasou a začne sa s nimi hrať.
„To bude ten nový účes. Idem s dobou." Poviem arogantne a mrknem.
„To aj ja. Tieto rifle sú naozaj nezvyk. Žena a nohavice, kto by to bol povedal, že to ľudstvo dovolí." Nahnem sa k nej bližšie aby som jej mohol niečo pošepkať do ucha. Srdce sa jej rozbúcha. Stále sa jej páčim to sa dalo čakať.
„Leginy sú viac sexi." Pretočí očami a zahryzne si do spodnej pery.
„Ďakujem za typ." Ako to povie prejde rukami pod moje tričko. V momente ako sa jej ruky dotknú mojej kože na bruchu stuhnem a ona sa šibalsky usmeje. Postupuje stále vyššie. Snažím sa bojovať s nutkaním sa jej poddať. Snažím sa nemyslieť na to, že sa mi to naozaj páči. Teda aspoň mi príde sexi, nie ako Sarra ale ... Račej zaženiem tieto myšlienky skôr ako sa stane niečo čo budem ľutovať. Ale je to ťažké vždy keď sa ma dotýkala vedela ma rozpáliť, nie tak ako Sarra ale bolo to iné. Príjemné. Postavila sa na špičky, tak aby bola bližšie k mojím perám a chcela ma pobozkať.
„Prestať!" rozkázal som jej a odvrátil som tvár. Milujem Sarru nie ju.
„Nikdy si nebol proti bozkom." Trochu odstúpi.
„Mám frajerku vieš." Arogantne podotknem.
„Nevedela som, že ti záleží na morálke. So mnou si nemal problém podvádzať svoju ženu." Toto bolo kruté. Áno ale vtedy bola iná doba. Vtedy bolo normálne mať bokovku. Teda skôr bežnejšie, ženil som sa s povinnosti nie s lásky a teraz som so Sarrou s lásky.
„Vždy som ti bol verný." Vyskočí je obočie a začne sa smiať.
„Ty a verný? Balil si každú peknú ženu. Mal si 5 detí, Caleb. To o niečom hovorí." Nemala by zabudnúť na to, že ani jedno som nevychoval. Keď som bol s jednou nehľadal som inú. Každý vedel, že som sa oženil, len na otcov rozkaz. Svoju ženu som neľúbil, nikdy sa mi nepáčila a bola moc konzervatívna. To nebol môj typ.
„Nebol som verný len jej. Tebe som bol vždy, Cecilia." Poviem, trochu zlomením hlasom ale dám dôraz na jej meno.
„Chcem ti niečo ukázať." Povie po chvíli.
„Na to som tu? Aby si mi niečo ukázala? Mohla si mi to ukázať v sne." Naozaj to mohla spraviť a ja som nemusel odísť od Sarry. Prejde mi mráz po chrbte pri myšlienke na ňu. Čo ak sa prebrala a teraz ma hľadá po zámku. Upírom je len chvíľku, môže sa prestať ovládať a to by dopadlo veľmi zle. Už sa raz stihla vrhnúť Johnovi na krk, čo ak to spraví znova a ja tam nebudem aby som ju zastavil. Viem, že som niečo ako jej kotva. Ja ju držím pri zmysloch a preto to tak dobre znáša ale teraz? Čo sa môže stať ak ma tam nebude mať?
أنت تقرأ
Tajomstvá víťazstva ✔
مصاص دماءS posledným tajomstvom prichádza aj dôležité rozhodnutie. Zostane človekom alebo sa stane upírom? Štvorica hlavných hrdinov si uvedomila, že vo svete, v ktorom žijú nie je žiadne bezpečné miesto. Sarra, Caleb, John a Max majú vo svete nadprirodzena...