POV.Mike
Zobaczyłem Will'a z Max.
Nie wiem czemu ale poczułem się zazdrosny.-Nance ja sobie wyjdę i pochodzę-
Powiedziałem siostrze.-Ok-odpowiedziała
-tam Will I Max sobie chodzą po galerii więc nie powinieneś się nudzić.- powiedział Jonathan
-Mikey mogę iść z tobą?-zapytała mnie moja młodsza siostra.
-dobrze.
Wyszedłem z Holly przed Ahoy.
Zobaczyłem Will'a I Max na ławce. Podeszliśmy do nich.-Hej Will, Hej Max- przywitałem się z nimi.
-Hej Mike- powiedzieli w tym samym czasie.
-Willy!- krzyknęła moja siostra, przytulając się do Will'a.
-cześć Holly- odpowiedział szatyn.
-to twoja siostra? Ale słodka.- powiedziała Max kucając by być tego samego wzrostu co ona.
-Kim jesteś?-zapytała się Holly.
-jestem Max, koleżanką Mike'a i przyjaciółką Will'a.-wyciąglęła dłoń do młodszej.
-ładna jesteś- powiedziała prosto z mostu Holly.
Max tylko się lekko zaśmiała i powiedziała:
-dziękuję Ci, też jesteś bardzo ładna, nazywasz się Holly, tak?-tak-odpowiedziała moja siostra.
Ja i Will tylko się przyglądaliśmy ich rozmowie.
Nie wiem czemu ale jestem zazdrosny o Will'a. Bo siedzi z Max chciał bym być Max, albo sobą z przed kilku lat.
Ja I zielonooki byliśmy wtedy bardzo blisko.
[TIME SKIP]
POV.Will
Wstałem dziś wcześniej niż wczoraj, nawet nie wiem kiedy moja mama wróciła z pracy.Wstałem, udałem się do łazienki wziąść prysznic i się ubrać. Potem poszedłem do kuchni i Zobaczyłem moją rodzicielkę robiącą śniadanie i brata w salonie.
-cześć mamo- przywitałem się przecierając oczy.
-witaj skarbie, masz tu śniadanie. Smacznego- odpowiedziała mi.
- dziękuje
-co tam porabialiście wczoraj?
-nic takiego, spotkałem się z Mikem i później z Jonathan'em i Max byliśmy w StarCount.
-o to fajnie, wogule dzisiaj przychodzi do nas Hopper razem z El.
-Ok
______________________________________________________________________
293 Słów
Nie mam weny.
Piszę ten rozdział o 03:20
Postaram się żeby jutro był dłuższy rozdział.Pozdrawiam
CZYTASZ
Tak jakoś wyszło...||Byler||
FanficW tym fanfiku mogą pojawiać się przekleństwa. 16-letni chłopak mieszkał z matką i bratem w małym miasteczku Hawkins. Chłopak był jednak inny niż wszyscy, on przeżył traume związaną z Drugą Stroną. Chłopak zostaje wystawiony przez swojego najlepszego...