אנחנו צועדים בשתיקה בשביל חצץ עשוי קריסטלים. אני מחזיקה את עצמי מהצורך המשונה לבקש סליחה מכל קריסטל הנמחץ תחת רגליי, אני יכולה לשמוע אותם בתוך ראשי; 'למה זואי? למההה??' ואז האור שלהם כובה.
מידי פעם מאי שולחת בי מבטים מודאגים, כאילו מוודאת שאני עדיין בחיים.היא ממש מקשה עלי לשכוח את כל עניין החייה מתה הזה..
אולי זה כמו שתי דרכים אל העתיד? אולי הוא לא נקבע ויכול להשתנות?
אתם מבינים? זאת הבעיה בלדעת את העתיד. אם לא הייתי יודעת מה עומד לקרות אולי היו נשארות לי ציפורניים לכסוס.
דילן עוזב את תמיכתו של אוליבר בו וצולע בקצב שלי. עיניו החומות בהירות נעוצות בי בתשומת לב "את יודעת שאת לא חייבת לעשות את זה, נכון?" הוא מוודא "זאת אומרת, אף אחד לא מכריח אותך." ההסבר היה מיותר
אני מגלגלת את עיניי "ומה איתך? תהיה תקוע במימד הזה לנצח?"
הוא בולע רוק בכבדות "אנחנו נמצא דרך אחרת לחזור. משהו שלא יהרוג אף אחד מאיתנו."
"דילן, אני מנסה להיות לא אנוכית לשם שינוי, בבקשה אל תפריע." אני אומרת באגביות ועוקפת אותו.
הוא תופס בידי ומסובב אותי אליו, פניי עוצרות סנטימטרים ספורים מפניו ולחיי מתלהטות.זה לא הזמן לזה לחיים!
תפסיקו!!"למה דווקא עכשיו?" הוא דורש לדעת. עינייו כמעט יורות לייזרים אל תוך המוח שלי
"מה?" אני מצייצת
"למה זואי? למה מכל חייך הקצרים והאנוכיים דווקא היום את נזכרת להיות גיבורה??" הוא נראה כועס. יותר נכון רותח מעצבים.
ראותיי מתמלאות אוויר.
אני מנסה לא לנשום אבל זה חזק ממני.
אני מתפוצצת בצחוק!
..אני די בטוחה שבטעות ירקתי לו בפנים..."מה הקטע?" הוא נעלב
"אני לא גיבורה!" אני צוחקת "אין לי באמת ברירה. חוץ מזה, אש ביקש שאבטח בו." אני נרגעת קצת
"ו-?" הוא מטיח בי בכעס
"אני בוטחת בו." אני קובעת לבסוף ונאנחת מהצחוק של עצמי
"זהו? פשוט ככה?!"
וואו, הוא חייב להרגע..
"זואי! מדובר בחיים שלך! מה את לא מבינה בזה!?" הוא צועק ואוליבר ממהר להרחיק אותו ממני.
מאי מופיעה לידי "אולי זה הכישרון הבלתי יעורער שלך בלשגע את כולם... ולא במובן חיובי." עינייה עוקבות אחרי דילן שצועק ומנופף בידיו בהיסטריה. "את ממש בלתי נסבלת."
אני מטה את ראשי "פואנטה?"
"את לא רואה?? זה הפיתרון! את תשגעי את יאום וליל עד שתהפכי לאויבת משותפת שלהם והם ישתפו פעולה נגדך! וכך יושכן שלום בין האלים!" היא נראית כאילו גילתה את התשובה לשאלת השאלות.
YOU ARE READING
אוליבר
Fantasy*גמור* מה היה קורה אם היו אומרים לכם שקיים מימד אחר בנוסף למימד שלנו? ושאתם חלק מנבואה ארוכת שנים שבסופה אתם אלו שתקבעו את גורלם של שני שבטים יריבים לחיים ולמוות? אני לא יודעת מה איתכם, אבל אם מישהוא היה אומר לי משהו כזה הייתי צוחקת לו בפנים ומעיפה...