אז ככה, הספר אוליבר הוא ספר שבהחלט חשוב לי לכתוב עד הסוף ובצורה הטובה ביותר. תיכננתי אותו במשך ימים, אפילו חודש! (אולי אפילו יותר) אבל מאז שהתחלתי בכתיבה שלו נתקלתי במספר בעיות שמאוד קשה לי להתעלם מהן (ותאמינו לי, ניסיתי). אולי לחלקכם זה יישמע בכייני, אבל עלי הדברים האלו השפיעו בצורה כזו או אחרת...1. זואי:
זואי היא דמות די מרושעת ונבזית, ומאוד קשה לי להתחבר אליה, במיוחד בגלל שהיא ההפך המוחלט ממני ומה שאני מאמינה בו. אני כותבת עליה והיא מעלה לי את העצבים (זה מוזר אני יודעת, במיוחד כי אני המצאתי אותה..).
בהתחלה חשבתי שיהיה מצחיק להכניס כזאת דמות למימד אחר שבו היא בעיקר תסבול, אבל אני פשוט לא מצליחה להתחבר אליה וזאת בעיה כי היא הדמות הראשית.2. כמות הצפיות, הדירוגים והתגובות-
אני ממש אבל ממש לא באה בטענה אליכם, אתם מדהימים!
הבעיה היא שהתרגלתי לכמות הצפיות, הדירוגים והתגובות של "בחזרה למציאות" ואלו היו עיקר המוטיבציה שלי להמשיך לכתוב. כאן זה ספר יחסית חדש שלא כתוב בו מספיק כדי שיהיה את כמות הקהל שהיה ל"בחזרה למציאות" וכנראה שבגלל שהתרגלתי לאותה כמות גדולה של פעילות כך צנחה לי המוטיבציה.
(כמובן שאני אצתרך להתגבר על זה במוקדם או במאוחר, אל תדאגו)3. אני לפני גיוס-
אני יודעת שזה תירוץ די עלוב ודווקא בגלל שאני לפני גיוס יש לי יותר זמן לכתוב (כרגע כבר לא כי אני שבוע לפני), אבל מאז שנגמרו הלימודים הפסקתי לקחת קונצרטה (למי שלא יודע זה כמו רטלין), מאז יותר קשה לי לקרוא ולשבת בשקט מעל ל- 10 ד'ק.
כשאני כן לוקחת את הקונצרטה זה בעיקר בימים חשובים שדורשים את הפוקוס שלי.
(יש עוד כמה סיבות ל"למה אני לא לוקחת קונצרטה", אבל אני אחסוך אותן ממכם כי זה ארוך ולא באמת מעניין).4. אני עוברת תקופה טובה-
דבר ראשון בבקשה אל תאחלו לי שזה יפסיק למרות שאני ממש עוד מעט מתגייסת ואז זה ממילא יפסיק...
כשכתבתי את ב"חזרה למציאות" הייתי אולי בשנתיים הכי גרועות בחיי, אני לא אפרט מה היה כי זה נושא אישי.
זה מצחיק כי לספר קוראים "בחזרה למציאות" אבל בשבילי זה היה "בריחה מהמציאות", כרגע, תודה לאל, אין לי ממה לברוח.---------
אז אלו ארבעת הסיבות שבגללן החלטתי להקפיא את הספר.
חשוב גם לציין שהגיוס שלי יהיה ב- 27.11.2019 ובתקופת הטירונות לא יהיה לי זמן לעצמי כמעט (ויש לי טירונות של בערך חצי שנה) אז לספר בכלל לא יהיה לי זמן.
אני מקווה שאחרי הטירונות כשיהיו לי זמנים 'קשים' של שביזות, אני אוכל להעביר אותם בהמשך כתיבת הספר הזה.אז אל תתייאשו ממני כי אני עוד אחזור!
בסופו של דבר...
YOU ARE READING
אוליבר
Fantasía*גמור* מה היה קורה אם היו אומרים לכם שקיים מימד אחר בנוסף למימד שלנו? ושאתם חלק מנבואה ארוכת שנים שבסופה אתם אלו שתקבעו את גורלם של שני שבטים יריבים לחיים ולמוות? אני לא יודעת מה איתכם, אבל אם מישהוא היה אומר לי משהו כזה הייתי צוחקת לו בפנים ומעיפה...