נ.מ זואי:
מה כל כך איכפת לו מהמטה המגוחך הזה?? שואלים אותו שאלה פשוטה והמוגבל לא מסוגל לענות עליה!
חייזר מטומטם!
זה לא כאילו ביקשתי שיוריד את הירח או משהו! רק שיסביר מה הוא רוצה ממני למען השם?!!
זואי...
אה ויש גם את הדביל במוח שלי! כמובן!!
מה אתה רוצה!?!
תירגעי, ומדברים איתך.
דילן מסביר ואני מביטה סביבי. כל האנשים בחלל החדר מביטים בי בציפייה.
אה, כבר שכחתי מהם לגמרי...
שמתי לב.
אני מתעלמת ממנו ומעלה חיוך על פני "סליחה, לא הייתי מרוכזת. מה אמרתם?"
"אנחנו דנים כבר מעל לחצי שעה בגזר דינו של בן הלילה... רצינו לשמוע את דעתך בנידון." ז'אקו, מנהיג הכפר מסביר לי בסבלנות.
"לדעתי צריך לתת אותו כחטיף לתנינים." אני נותנת את דעתי והחדר מתמלא לחשושים.
פתאום יד מתרוממת ואני מסמנת לאחד הבכירים כי הוא יכול לדבר"מה זה תנינים?" הוא שואל בתמימות ואני מחייכת אליו כאל ילד קטן וטיפש
"לטאה גדולה עם המון שיניים" אני אומרת בפשטות ואוורי דופק על השולחן ונעמד
"אני מתנגד! איך את מתכוונת להביא שלום באמצעות גזר דין מוות? אני בטוח שיש דרך עדיפה בהרבה!" הוא מביע את דעתו הקולנית ואני מגלגלת את עיניי
איך שאתה רוצה, אתם שאלתם את דעתי...
"אני מציעה שנחזיר אותו לשבט הלילה בצירוף ההאשמות נגדו. ניתן להם לקבוע את פסק הדין." הבלונדה מציעה בקולה הנסיכתי.
לעזאזל אני שונאת אותה!
חבל, היא נראית חמודה. למעשה היא מזכירה לי את ליה.
בדיוק!!
קריאות התנגדות והסכמה עולים בחדר ואני לא טורחת להקשיב.
"שקט! שקט!!" קורא אוורי והחדר נופל לדממה מוחלטת ביראת כבוד "אחייניתי העלתה רעיון שאני נוטה להסכים איתו. הנער אינו בן חסותנו ולא תחת האחריות שלנו.
אין סיבה שאנו נגזור את דינו, במיוחד בזמנים של שלום!" הוא מחווה בידו לעברי ואני מבחינה בבלונדה נועצת בי מבט לא ברור.
אני מחזירה לה נשיקה באוויר ועינייה מצטמצמות לעברי אפילו יותר.תראה דילן! היא בדיוק כמוך!
הוא לא מחזיר תשובה.
ז'אקו קם גם הוא ממקומו ומכריז: "מי שבעד לתת את פסק הדין בידיי שבט הלילה שירים את ידו!"
מספר ידיים עולות וביניהם ידה של הבלונדה.
אני לא מרימה את ידי.
YOU ARE READING
אוליבר
Fantasy*גמור* מה היה קורה אם היו אומרים לכם שקיים מימד אחר בנוסף למימד שלנו? ושאתם חלק מנבואה ארוכת שנים שבסופה אתם אלו שתקבעו את גורלם של שני שבטים יריבים לחיים ולמוות? אני לא יודעת מה איתכם, אבל אם מישהוא היה אומר לי משהו כזה הייתי צוחקת לו בפנים ומעיפה...