"Rel, I miss you, I miss you so much" terus tu perempuan mau dekat Farel dengan tujuan mau peluk tapi Farel mengundur.
"whoa wait a minute, why are you here? aren't you supposed to be in London?" muka Farel tu macam kurang senang dengan kehadiran Tiana.
"yeah, but now I'm here, oh come on Rel, why didn't you let me hug you" Tiana hentak kaki sikit tanda nda puas hati sebab nda dapat peluk Farel.
"Aku lagi banyak kerjaan ni Tia, kita ngombrol lain kali aja ya" Farel duduk balik di meja dia, macam layan nda layan ja tu perempuan. Kalau dari pandangan sy, nampak macam ni perempuan muda dari Farel, macam masih dalam lingkungan 20an.
"It's ok, I can wait" tu perempuan cakap sambil duduk di kerusi di depan meja kerja dia dengan kaki bersilang.
"you can wait?" muka Farel pun macam bida terus bila tu perempuan cakap dia boleh tunggu.
"ya, I can wait" tu perempuan ulang lagi balik cakap dia sambil angguk. Terus Farel tengok kiri kanan macam masih berfikir apa alasan dia mau bagi.
"ok" Farel tarik nafas "let me be honest with you, I'm done with you Tiana, I told you before right, you're the one who rejected me at the first place, then why are you here?"
"Because..because I know you still want me Rel"
"that was 3 years ago Tia, you told me you don't want me, I'm sure kamu juga masih ingat alasan kamu reject aku waktu itu kan" Farel nampak macam geram pun ada.
"I know Rel, but masa tu I masih muda, I tak pandai fikir mana yg baik mana yg buruk"
"it's your problem, not mine Tia" Farel continue buat kerja dia.
"come on Rel, bagi lah I satu peluang, this time I promise that I will love you" Tiana cakap sambil angkat sebelah tangan macam sedang bersumpah "please Rel" rayu Tiana lagi.
"Nope, not gonna happen" Farel cakap tanpa tengok pun tu perempuan "lagian, kamu ngapain nyari aku di kantor aku?"
"actually I came here yesterday but you're not here, your secretary said that maybe you tak masuk office until next week sebab you sakit, tapi I tak percaya, that's why I datang lagi hari ni, you dah sihat?" Tiana sentuh pipi Farel. Farel terundur sikit gara-gara terkejut.
"Hmm..look Tiana, tell me what are the reason you rejected me back then? I'm sure you still remember"
"I don't know Rel, I can't recall" Tiana main-main jari dia, belek-belek kuku dia untuk mengelak menjawab soalan Farel.
"Ok, let me remind you, you said 'I nak someone yang I can rely on Rel, not someone that depend dengan driver untuk ke mana-mana, nanti everytime kita dating we have to bring your driver along, I don't want that Rel, I tak rasa I boleh couple dengan orang macam tu, sorry Rel' " Farel habis ja cakap, sy tutup mulut sy pakai tangan sy sebab mau tahan ketawa. Lucu bah dia meniru cara tu perempuan cakap, on point betul.
"I told you that time I tak pandai fikir, I'm was young"
"..and dumb" Farel sambung sambil senyum sinis.
"hey!" Tiana bilang lepas dia dengar Farel cakap dia dumb. Sy tutup sudah muka sy pakai buku masa tu untuk cover ketawa.
"ok ok, begini ya Tia, aku itu, dulu sama sekarang gak ada bedanya, kalau dulu aku gak bisa nyetir, sekarang juga masih gak bisa nyetir, so I'm asking you nicely, can you please leave, I have work to do" Farel terus ambil pen dia dan buka balik file dia untuk sambung buat kerja.
"you tipu Rel, I saw you on the road recently" terus Farel ter-stop lagi buat kerja dia. Sy rasa mungkin dia ternampak masa Farel ambil Aunty Julie.
"Hmm..ok miss Tia, kamu sebenarnya maunya apa?" Farel macam menyampah sudah, tapi masih dia cuba sabar.
YOU ARE READING
You drive me crazy (complete)
RomanceWarning‼️Mature content, Romance, Funny (Not suitable for 21 & below) Kalau suka tengok sinetron, boleh lah baca. Kalau suka sweet-sweet, mari la baca. Kalau suka jalan cerita yg simple & ringan, sila lah baca :)) Cerita dia memang berkait rapat den...