**mature content
Majlis kami berlangsung dalam satu hari, syukur juga berjalan dengan lancar. Tiada perkara unusual atau embarrassing happened selain sy hampir jatuh masa berjalan masuk hall gara-gara terpijak gaun sendiri dengan heels yg sy nda biasa pakai tapi nasib baik hanya hampir terjatuh, sebab I have Farel as my guardian angel yg sentiasa ready untuk sambut sy kalau sy jatuh. Lagipun Daphne dan dia punya clumsiness berpisah tiada..haha
Mana lagi dengan bapa ko buat ucapan yg agak..err..memalukan sambil dia nangis nangis gara-gara dia minum duluan sebelum buat speech, bad decision..haha
Lain lagi cerita si Ari yg mabuk teruk sampai perlu dipapah pergi bilik hotel gara-gara nda mampu bangun sudah sebab dia yg sambut hampir 80% gelas alkohol yg orang offer dengan Farel sebab dia best men Farel malam tu. Seperti biasa Farel caught it on video untuk show dia the next day. Jahat bah Farel ni, sudah lah Ari tolong dia..haha
Malam tu sy memang penat sangat, dalam satu minggu tu sangat-sangat sibuk. Jadi sampai bilik hotel ja, lepas mandi memang tertidur terus. Farel pun rasanya sama juga. Kepala tersentuh bantal ja memang terlelap terus.
******
Sy terbangun dengan satu sentuhan di bahu. Sentuhan yg lembut ja. Sy pelan-pelan buka mata. It's Farel kissing my bare shoulder.
"did I wake you up baby?" Farel tanya lepas dia sedar sy terbangun gara-gara sentuhan dia. Dagu dia masih di bahu sy.
"mhmm..jam berapa ni sayang?" sy meraba-raba meja kecil sebelah katil untuk cari handphone "jam 4 pagi, awal juga mas bangun"
"sorry baby, mas terbangun" Farel sambung lagi cium lembut bahu sy. Pelan-pelan naik ke leher, lepas tu dia gigit lembut cuping telinga sy guna bibir dia.
"mhmm..mas rehat la, besok kena bangun lagi kejar flight, nanti nda cukup rehat la sayang" sy memang sedikit teransang dengan sentuhan dia, tapi mengantuk sy lagi berkuasa masa tu. Berat betul mata sy.
"but baby, mas lagi pengen" kali ni dia kasi rapat dick dia ngam-ngam di bahagian punggung sy. Lepas tu dia sengaja buat pergerakan yg buat dick dia tertekan di bahagian punggung sy secara perlahan-lahan.
Dalam sy mengantuk tu sempat lagi sy senyum dengan gaya dia. Selalu sy goda dia, nda pun dia terpancing. Kali ni dia pula yg memancing. Sy pusingkan badan menghadap Farel, sy senyum sambil belai pipi dia. Sy rasa macam mimpi pun ada. Finally were married, for real. Kalau ni mimpi, sy harap sy nda bangun-bangun.
"mas, mas rehat la dulu, nanti besok di Bali you can have me all you want, you can do whatever you want to me, ok sayang? but for now, sy penat sangat" sy cuba pujuk Farel. Lepas tu sy pusing balik belakang dan rapatkan badan sy di badan Farel dan berniat mau sambung tidur.
"kamu capek banget ya sayang?" dia letak lagi balik dagu dia di bahu sy.
"iya mas, penat sangat" sy cakap.
"It's ok, let me do all the work" Farel bisik di telinga sy.
"huh? apa maksud mas?"
"shhh..just lie down and rest ok" dia suruh sy rehat tapi tangan dia pelan-pelan tarik seluar sy "let me do all the work baby" sempat lagi dia kiss perut sy sebelum dia tarik habis seluar sy.
"mhmm..mas" walaupun sy mengantuk, tapi sy masih boleh rasa sentuhan dia.
Farel sentuh sikit pussy sy dengan jari dia "It's still dry baby"
"mas ni, I told you I'm tired kan, I'm not ready for this"
"it's ok sayang, mas bantu ya, just spread your leg for me"
YOU ARE READING
You drive me crazy (complete)
RomanceWarning‼️Mature content, Romance, Funny (Not suitable for 21 & below) Kalau suka tengok sinetron, boleh lah baca. Kalau suka sweet-sweet, mari la baca. Kalau suka jalan cerita yg simple & ringan, sila lah baca :)) Cerita dia memang berkait rapat den...