"I want your dick. right. now"
Sy kejar Farel sampai katil, and Farel pun nda try hard sangat untuk lari. Macam yg dia memang tunggu saat tu.
Sampai ja katil sy terus duduk di atas Farel dan kiss dia dengan rakus. Farel pun balas kiss sy. Satu per satu baju kami buka, sampai langsung tiada baju di badan kami. Farel tekan lagi button remote vibrator tu, cuma kali ni mode yg lebih kuat.
"mhmm..ahh..mas memang rancang ni dari awal kan? supaya sy nda dapat jawab soalan mas, lepas tu mas sengaja mau buat sy super turn on kan" sambil sy bercakap sambil sy gigit dan main dengan bibir Farel. I can't help it, sy sangat teransang masa tu gara-gara vibrator yg Farel insert di pussy sy.
"atau kamu yg pura-pura gak tau jawap Daphne sayang?" Farel pandang tepat di mata sy. Kami ter-stop beberapa saat gara-gara terpaku dengan pandangan masing-masing. Farel terus pusing membuatkan posisi kami berubah. Sekarang Farel pula berada di atas sy and he give me his naughty smile again. Habis lah, sy rasa sy tau apa dia tengah fikir.
Dia berdiri sekejap untuk tarik silk scarf yg berikat di pemegang handbag sy. Dia ikat tangan sy tapi nda ketat, sy boleh buka dengan sangat senang but I choose not to. Dia pelan-pelan letak kedua tangan sy di atas kepala sy, sy cuma biarkan ja dia buat apa yg dia rasa dia mau buat and just enjoy it. Dia kiss sy, dari bibir, turun ke leher dan tangan dia belai lembut badan sy, dari perut turun ke celah paha. Dia pelan-pelan buka kaki sy supaya sy terkangkang dan sentuh just the tip of my clit, tapi cukup untuk buat badan sy terangkat. Lepas tu baru dia pull out vibrator yg dia insert tadi.
"mhmm..jahat la mas ni" tersenyum Farel dengar sy cakap macam tu.
"mhmm..mas gak jahat kok sayang" Farel belai lembut celah paha sy sambil guna ibu jari dia untuk gosok perlahan di luar belahan pussy sy yg sudah sememangnya basah dari tadi.
"mhmm..mas"
"let daddy give you what you deserve baby girl" dan Farel teruskan dengan kepakaran dia yg baru dia belajar, iaitu make me cum.
Dan belum pun tengahari, kami dua sudah terbaring lagi balik di atas katil kepenatan.
*********
Dalam beberapa hari kami di sana, Farel banyak bawa sy pergi tempat cantik-cantik.Favourite sy temple temple di sana, betul-betul buat sy bersyukur dapat tengok tempat-tempat macam tu. Pandai dorang pelihara khazanah dorang.
Since kami satu minggu sana, jadi nda rushing mau pergi tempat-tempat yg jauh sikit dari tempat tinggal kami. Hari sebelum kami balik tu, kami lebih banyak jalan-jalan di kawasan dekat-dekat ja, menikmati keindahan pantai dia sebelum kami balik.
Masa kami santai-santai di pantai, duduk di atas pasir putih sambil menikmati permandangan senja tu, sy nampak Farel macam termenung jauh ja ke arah laut. Pandangan dia tengok laut, tapi sy tau dia tengah fikir benda lain.
"you know what sayang, I think she will like you" tiba-tiba Farel bersuara.
"She? siapa mas?"
"Feona, my little sister" sy nampak dia senyum sambil tunduk sekejap. Rupanya dia rindu adik dia. Selama kami sama-sama nda pernah dia buka cerita pasal family dia. Sy memang ada hati mau tanya tapi sy nda berani sebab sy takut akan menyinggung perasaan dia.
"jadi nama adik mas Feona?" sy letak kepala sy di bahu Farel sambil peluk lengan dia. Just in case he needed comfort.
"iya, and I always tease her as princess Fiona in shrek" Farel ketawa sikit bila teringat memory dia dengan adik dia. Sy pun ikut tersenyum membayangkan kebahagiaan dorang.
"mas yakin kalau dia masih ada, dia pasti suka sama kamu" Farel genggam tangan sy seakan meyakinkan sy apa yg dia cakap tu betul.
"how about your parents mas? will they like me?" sy beranikan diri untuk tanya pasal parents dia.
YOU ARE READING
You drive me crazy (complete)
RomanceWarning‼️Mature content, Romance, Funny (Not suitable for 21 & below) Kalau suka tengok sinetron, boleh lah baca. Kalau suka sweet-sweet, mari la baca. Kalau suka jalan cerita yg simple & ringan, sila lah baca :)) Cerita dia memang berkait rapat den...