**mature content
"So baby, kamu belum jawab soalan mas sayang, which one do you prefer? the toy or the real one?" pelukan dia tidak pernah renggang dari tadi. Soalan dia ni pun, lucu betul.
"erm.." sy kiss balik bibir Farel sebelum jawab "I prefer the real one"
"mhmm..good girl"
Farel tanpa membuang masa kiss bibir sy recklessly, seakan melepaskan sesuatu yg lama sudah dia simpan. Kali ni dia nda hold back, dia nda tanya banyak soalan macam hari tu. Kali ni dia main langgar ja.
Farel pelan-pelan arah sy supaya sy duduk di atas katil. Mata kami saling berpandangan tapi tangan dia sibuk buka baju dan seluar sy.
"mas, slowly mas, I'm not going anywhere"
"ntar ada yg ganggu lagi kayak waktu itu" terketawa sy sekejap dengar dia cakap macam tu.
"hmm..betul juga kan" sy cakap "let me help you"
"help me? tolong apaan?" hairan si Farel tiba-tiba.
"tolong buka baju mas"
"mhmm..kamu tu ya" Farel sambung lagi kiss sy sementara tangan sy sibuk buka satu satu butang baju dia.
"mas" sy tolak perlahan badan Farel.
"yes sayang?"
"lain kali boleh jangan pakai baju yg banyak butang ka? susah la mau buka satu-satu" jari sy masih struggling mau unbutton butang-butang di baju dia sampai la ke butang yang terakhir "urgh, finally" geram sy. Sy slide baju Farel ke belakang bahu dia sambil sambung kiss bibir dia. Kali ni sy pun nda hold back, nda malu-malu macam sebelum ni, I want it, I'll get it.
Farel pun nampak betul nda dapat tunggu, dia buka ja seluar dia leave him with only his underwear. Mata sy masa tu tiada lagi tapuk tapuk. I look where I want to look, bahagian bawah pinggang dia, bahagian celah paha dia. Perasaan sy masa tu, sy mau buka betul underwear dia, biar dia totally naked masa tu. Betul-betul sy curious dengan 'naga' disebalik underwear dia.
"Mhmm..I see where your eyes are looking sayang" mata Farel masa tu penuh nafsu berahi "lie down baby" arah Farel.
Sy ikut arahan Farel. Farel posisikan badan dia di atas sy. Tangan dia pelan-pelan turunkan tali bra di kedua bahu sy lepas tu dia kiss lembut bahu sy. Ciuman dia tu pelan-pelan naik pergi leher.
"mhmm" lama sy tunggu untuk moment ni.
Tangan Farel pelan-pelan slip pergi belakang sy, sy tau dia mau buka hook bra sy jadi sy angkat sikit badan sy supaya dia senang. Tapi macam lama pula tangan dia di belakang sy.
"susah juga ya" Farel cakap setelah tangan dia berusaha untuk buka hook bra sy selama beberapa saat.
"mas ni" terketawa sy oleh Farel, jadi sy decide untuk tolong ja la dia buka, dalam satu saat bra sy sudah terbuka "here, sudah buka"
"kok cepat banget" tambah sy kelucuan tengok muka hairan Farel. Tapi sy masih tertanya-tanya dia pernah have sex ka belum sebelum ni.
"Farel sayang, I wear this everyday, mesti lah senang sy buka"
"iya juga sih" dia buka bra sy terus belek-belek hook dia. Adui comel betul si Farel ni "hmm, I guess you don't need this right now" terus dia buang ja pergi bawah katil dan sambung lagi unfinish business dia yg tergendala oleh hook bra.
"mhmm.." Farel tengok breast sy yg tidak bercover sambil gigit bibir dia. Lama dia tengok, tapi dia nda sentuh pun. Adakah dia malu? atau teragak-agak? Sy pegang tangan dia dan letak di sebelah breast sy.
"mhmm..touch it mas, feel it, mas boleh buat apa ja mas mau" sy guide tangan dia untuk sentuh dan desahan Farel tu semakin kuat kedengaran "you can even bite it"
YOU ARE READING
You drive me crazy (complete)
RomanceWarning‼️Mature content, Romance, Funny (Not suitable for 21 & below) Kalau suka tengok sinetron, boleh lah baca. Kalau suka sweet-sweet, mari la baca. Kalau suka jalan cerita yg simple & ringan, sila lah baca :)) Cerita dia memang berkait rapat den...