"Valla billa iyi ki gelmişim görmüşüm seni."
Kız artık sarılmaktan öpmelere geçerken öylece bana bakan Ekin ile hızla arkamı döndüm.
"Başak."
Kız anında dururken öpmelere doyamadığı Ekin'e döndü.
"Başak mı? O Başak bu Başak mı?"
Tekrardan arkama dönerken bu sefer gözlerim kızdaydı.
"Hangi Başak ben miyim?"
Kasanın arkasından çıkıp karşımıza geçti.
"Abimin sürekli dilinden düşürmediği, aşkından bizi bezdirdiği tıp öğrencisi Başak?"
Yüzüm hızla Ekin'e dönerken Ekin'in bakışları kızdan bana kaydı.
"Abi mi?"
Başını salladı.
"Kuzenim, ama yaşça büyük olduğumdan bana abi diyor."
"Ben Nazar. Ama kötü değil iyi olan Nazar. Tanıştığıma memnun oldum yenge."
Kendi tükürüğümde adeta boğulurken tekrardan kıza doğru döndüm.
"Yenge mi?"
"Aiiiy."
Kız birden kollarını bana sararken ben put gibi durmaya devam ediyordum.
"Abi ben bu kızı çok sevdim."
Ben tam olarak nereye düştüm yahu?
"Başak?"
Kasanın arkasından çıkıp yanımıza gelen Ekin bana doğru döndü. Yüzündeki hem heyecan hem de panik on metre öteden okunurken titrek bir nefes aldım.
O böyleyse Allah bilir ben nasıl görünüyordum?
"Sen bir şey söylüyordun?"
Yavaşça omzunu silkerek elimdeki sodaları işaret ettim.
"Seni bulduğumu söylemek için geldim. Bundan sonra kapıma bir şey bırakacağında mahallenin çocukları yerine kendin gelirsin. Ayakçın bekledin iyice çocukları."
Yüzündeki aptal sırıtış her saniye büyürken elini ensesine edip başını eğdi.
"T-tamam. Ben gelirim. Yani istiyorsan."
Kasanın yanındaki açacağı alıp sodanin kapağını açtım.
"Bana verdiğin ilk şey madem kalbinmiş, benimki de benim için kalbim kadar önemli olan şey olsun."
Sodayı eline bıraktığımda yüzündeki tebessüm de benim yüzüme bulaşmıştı.
Hayır hayır hayır! Bir de gamzesine düşemem, hayır!
Nazar arkamızda ellerini yanaklarına yaslamış şekilde tutarken derin bir çekti.
"Ah be ne aşklar var. Ben sevdiğime soda götürsem yüzüme geğirir, benim abimin az daha dizlerinin bağı çözülecek. Ne biçim adalet bu be?"
🌾
"Sen baya baya kıskandın! Ben vadedeki paramı bozup düğün için altın yapmaya başlıyorum!"
Kahvemden bir yudum daha alıp suflemi kaşıklamaya devam ettim.
"Öpüyordu bana ne!"
"Ay bayılacağım heyecandan! Ne zaman buluşacaksınız?"
Yavaşça omzumu silktim.
" O teklif etmeden etmem Damla."
Başını yav he he derken gibi sallarken kolundaki saate baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KISMETSE MARKET/TEXTİNG (TAMAMLANDI)
Humor*TAMAMLANDI*Siz: Sorduk mu kardeşim? 0532**: Hop yavaş gel. 0532**: Kalp var kızım bende, içinde de sen. 0532**: Kardeşim falan ağır oluyor. Siz: Bana sizi siparişle mi veriyorlar? Siz: Biriniz bitse biriniz başlıyor! Siz: Bir gidin artık! 0532**:...