5.2

5.8K 332 95
                                    

"Bu çocuk sana aşık değilse ben hiçbir şey bilmiyorum!"

Öykü beni duymamazlıktan gelirken koluna girdim. 

"Kuzum ciddi ciddi iyi misin sen?"

Yüzünü bana döndüğünde dolu gözlerle başını iki yana salladı.

"Hayır değilim."

Yemek için mekana giren ahaliden sıyrılıp hızla restoranın balkon kısmına geçtik.

"Ne oldu?"

Banka oturduğunda ellerini yüzüne kapattı.

"Ben aşık olmak istemiyorum. Hele daha geçen hafta başka kızla dolanıp beni yara bandı olarak kullanacak bir adama asla aşık olmak istemiyorum!"

Sesi kendinden emin çıkıyordu fakat cümlenin sonlarına geldiğinde omuzları düştü.

"Ama kendi kalbime bile söz geçiremiyorum."

Ellerimi sıkıca omuzlarına sardım. 

"Sen Okan'ı hangi kızla gördün?"

Yüzünü omzuma gömmüşken mırıldanır gibi konuştu.

"Ne bileyim, benden bin kat daha güzel, sarı saçlı bir kızdı."

Her yerde olduğu gibi burada da çip takmış gibi peşimizi bırakmayan Okan görmediğimi zannederek köşede bekliyordu.

Ben ki yüzyılların çöpçatanı bunun bu tavırlarını daha önce nasıl fark edemedim ona şaşırıyordum.

"Zaten dün pat diye öptü. Ne olduğumu şaşırdım. Kafam çok karışıyor Başak, ne olur ben döneyim buradan sonra İstanbul'a."

Yüzünde elle tutulur hüzün onay vermemi sağlarken ellerini tutup ikimizi de banttan kaldırdım. Tamam belki gerçekten Okan ona karşı bir şey hissediyor olabilirdi ama bu kardeşimi bu kadar üzeceğim anlamına gelmiyordu.

"O zaman hep beraber tatilimizin son anlarını ağlamak yerine gülerek geçirelim kuzum olur mu?"

Göz yaşlarını sildi. Sahte olduğu belli olmayan bir gülümse ile başını salladığında koluna girip restoranda doğru ilerlemeye başladık. 

Okan hızla içeri girerken köşe kısımda kaldığı için bunu Öykü görmemişti.

Masamıza oturduk. Herkes siparişini verdikten sonra tıpkı kahvaltıda olduğu gibi bol kahkahalı bir sohbet başlamış oldu. 

Bu kahkahalara katılmayan ise koca masada sadece Okan oluyordu.

"Eee sizinkiler ne yapıyor?"

Laçin ağzındaki lokmayı çiğneyip gülümsedi.

"Gurur ve Mert ortaokula geçti, Damla da iki yaşına basacak bir ay sonra. Küçük bir organizasyon yapacağız, sizde gelmek ister misiniz?"

Başımı salladım.

"Olur aslında. Şu cimcimeyi bir canlı canlı görmüş olurum."

Ekin elini sandalyemin arkasından omzuma koyduğunda gülerek öpücük attım.

"İsim olarak ne düşünüyorsunuz?"

Laçin bana doğru konuştuğunda omzumu silktim.

"Aslında daha dün akşam cinsiyetini öğrendiğim için herhangi bir isim bakamadım. Aklımda hep Ayça var ama bilmiyorum."

"E Ayça olsun o zaman güzelim?"

Ekin başını benden taraf çevirip konuştuğunda dudağımı büzdüm.

KISMETSE MARKET/TEXTİNG (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin