"Her şey güzel olacak, bir sıkıntı çıkmayacak. Sakin ol."
Kendi kendime Damla'nın dediklerini tekrarlamaya başladım. Stresten o kadar çok midem bulaniyordu ki sabahtan beri bir yudum su bile içememiştim.
Saçlarımın ucuna ombre tarzı bir sarı geçilmişti ve bu işlem için ben tam iki saatlik uykuyla düğünüme katılacaktım.
Ama gelinliğimle uymadı değil hani...
Topuz yerine açık bırakıp arkadan küçük bir taç taktım. Duvağım henüz takılmıştı ve upuzundu.
Her şey hayal ettiğim gibiydi. Düğün salonu, gelinliğim, davet organizasyonu...
"Damla kaçma lan! Gel buraya! Hepimizin hakkını yedin be!"
Melisa koştur koştur buraya geldiğinde elinde tuttuğu ayakkabıyı arkama saklanan Damla'nın gözüne doğru sallıyordu.
"Ulan madem bu kadar evlenmek istiyorsun git Selim'e Yıldırım nikahı kıymazsa şerefsizim."
"Ne oluyor be?"
Ortaya atıldığımda Melisa iki ayakkabımında altını çevirip gösterdi.
"Bütün ayakkabının altına kendi adını yazmış çıkmayan kalemle. Ulan zaten sözlü, evlenecek, bari bizim gibi saplara yer bıraksın."
Gülerek ayakkabıyı elime aldım. Gerçekten her tarafına kendi adını yazmıştı.
"Kuzen bir bak-"
Kıray bir anda içeri dalarken hepimiz korkuyla hopladık.
"Lan öküz müsün demeyeceğim çünkü öküzsün, bari toplu alanlarda belli etme."
Yüzündeki afallamış ifadeye gülerken başını iki yana salladı.
"Çok güzel olmuşsun lan."
Güldüm.
"Hayatımda ilk defa bana iltifat ettin Kıray, ağlayacağım şimdi."
Yanıma gelip kollarını bedenime sardı.
"Ben hep buradayım, üzülürsen, seni üzmek gibi bir bok yerse hemen benim yanıma geliyorsun."
Ulan ağlatmayın anasını satayım makyajım bozulacak.
"Geldiler."
Annem buraya doğru bağırırken derin bir nefes aldım.
"Oynuyorlar aşağıda, kim indirecek seni?"
Ağlamamak için kendimi zor tutarken Kıray ayaklandı.
"Bu işi benden başkası yapmayacaktı değil mi? Valla alınırım."
Burukça gülümsedim.
"İyi ki varsın."
Hafif bir tebessümle koluma girdi. Önce odamdan daha sonra da evden çıktık. Merdivenlere kadar sesler yükseliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KISMETSE MARKET/TEXTİNG (TAMAMLANDI)
Humor*TAMAMLANDI*Siz: Sorduk mu kardeşim? 0532**: Hop yavaş gel. 0532**: Kalp var kızım bende, içinde de sen. 0532**: Kardeşim falan ağır oluyor. Siz: Bana sizi siparişle mi veriyorlar? Siz: Biriniz bitse biriniz başlıyor! Siz: Bir gidin artık! 0532**:...