5.1

6.3K 339 43
                                    

"Kız siz niye telefonlara bakmıyorsunuz? Hepinizi aradım bir Allah'ın kulu açmadı telefonumu."

İkişer ikişer herkes aşağıya inerken Laçin ve Pars abi içeri girdi. 

"Aaa hoş geldiniz."

Melisa ve Damla yanımıza gelirken Laçin önce bana daha sonra onlara sarıldı.

"Dedim bunlar çift tatili yapıyor, haber aldık Ekin'den buradaymışsınız. Davet de alınca hemen geldik."

Evin ortamı anında değişti. Laçin ve Pars abi ile beraber salona geçtim. 

"Burası cidden baya ıssızmış ama kafa dinlemek için bir numara."

Laçin'i onaylar gibi başımı salladım. Cidden en yakın mesafedeki market araba ile yarım saat olsa da kış bahçesi olsun, sakinliği olsun kesinlikle İstanbul'a dönünde özleyeceğim şeyler olacaktı.

Kısa bir hoş geldin faslından sonra kahvaltı için ayaklandığımda gözlerim hala ortada gözükemeyen Öykü'yü arıyordu. Elimdeki salatalığı tezgaha bırakıp menemeni karıştıran Melisa'nın yanına adımladım.

"Lan bu Öykü nerede hala?"

Omzunu silkti.

"İnmiyor ki aşağıya, tutturmuş ya konuşmaya çalışırsa benimle diye. Hümeyra konuşmaya gitti ama tık yok."

Başımı sallayıp hızlı adımlarla mutfaktan çıktım. Öykü'nün odası üst kattaydı. Salona gözükmeden yukarı çıkıp bir anda kapıyı açtım.

"Lan gelsene aşağıya."

Yüzünü yastığa gömüp anırmaya başladı.

"İma yapar o mal, ben bu odadan çıkmayacağım!"

Yastığı yüzünden çekip yatağın kenarına koydum. Etraf sümüklü peçete kaynıyor, açtığı delibal filmi hala devam ediyordu.

"Kızım niye sevgilinden ayrılmış gibi davranıyorsun? Bu halin ne? Kalk hadi."

Kolundan ne kadar çekersem çekeyim kalkmazken kollarımı hızla karnıma sardım. Olabildiğince gerçekçi bir şekilde acıyla bağırarak yere oturdum.

"Başak! Başak iyi misin?"

Ayağa kalktığı gibi kolunu tutup kapıya doğru çektim.

"Çabuk giyin yoksa seni böyle aşağıya atarım ha."

Yalandan bir ağlama ile bavulundan bir kaç şey alıp lavaboya girdi. On dakikanın ardından nihayet çıktığında koluna girip aşağıya indik.

"Merhabalaar. Öykü de uyuya kalmış, tanışmıştın zaten Laçin'le."

Öykü Okan'ın olduğu tarafa doğru asla dönmezken Hümeyra balkondan seslendi.

"Kahvaltı hazır."

Hepimiz balkona doğru ilerledik. Öykü kolumu bir panter edasıyla tuttuğundan yanıma oturup diğer yanına da Melisa'yı oturtmuştu.

"Nasıl gidiyor tatil, o karakol olayından sonra?"

"Yani Allah göstermesin dediğim her şeyi full HD izliyorum maşallah, daha ne olsun, eve doluştular bir anda, bizde anlamadık amaç neydi?"

Melisa imayla konuşurken Laçin Hümeyra'ya döndü.

"Sen doğurdun mu?"

"Yani içimde tutamadım daha fazla, üç aylık oldu teyzesi."

"Oy yerim ben onu."

Laçin içten bir gülümseme ile bize döndü.

"Eee kızlar sizden ne haber? Neler oldu görüşmeyeli?"

KISMETSE MARKET/TEXTİNG (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin