Mis gibi, tadı adeta limonlu bir cheesecake gibi olan uykumu bir anda bölen sallantı ile gözlerimi bir anda açtım.
"Bismillah!"
Yataktan doğrulduğum gibi bakışlarım avizeye kayarken asla hareket etmemesi ile Ekin'e döndüm. Ayağını resmen uyuduğu halde deli gibi titretiyordu.
"Ekin yeter artık uyuyamıyorum."
Omzunu dürtsem de uyanmazken koluna hafifçe vurdum.
"Ekin."
Hala uyanmazken iki çocuklu karısı olmanın bana verdiği yetkiye dayanarak ağzının ortasına fazlasıyla sert bir tokat attım. Hızla geri yatıp gözlerimi kapatırken bu sefer sıçrayarak uyanan kişi biricik kocamdı.
"Ne oluyor be?"
Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıp numara yapmaya devam ettim.
"Başak sen mi vurdun bana?"
Ses çıkarmadım.
"Ya Başak biliyorum uyumadığını."
Sesimi olabildiğince çatallaştırarak gözlerimi ovuşturdum.
"Ne oluyor ya gece gece?"
Daha da doğrulup oturur hale geldi.
"Bana vurdun."
Rolümü harika bir şekilde oynamaya devam edip şok olmuş gibi durdum.
"Kocacım iyi misin sen?"
Eli hala yanağı ile dudağı arasındaki o kısımdaydı. Fazla sert vurmuştum sanırım.
"Başak çok acıyor ama."
Omzunu yavaşça okşayıp gözlerimle yastığı işaret ettim.
"Kabus görmüşsündür aşkım sen, uyu uyanınca geçer."
İstemeye istemeye yastığına yatıp gözlerini kapattı.
Kendi tarafıma yatıp gözlerimi kapattım. Anında geri mayışırken Cheesecake tadındaki uykuma devam ettim.
🌾
"Ama valla hala acıyor, doğru söyle sen vurdun dimi? Horladım mı ben? Ondan mı vurdun?"
Başımı iki yana sallayıp ağzıma büyük bir lokma peynir attım.
"Hayatım sen iyi misin? Uğradılar mı sana gece gece yoksa? Ne vurması?"
Korkuyla sandalyesini yanıma çekti.
"Gece uyandırdım ya seni."
"Ekin bak korkutuyorsun beni, ne uyandırması? Gece deliksiz uyudum ben."
Benim yerime ikidir işi tercih eden kocamın hazin dolu sonu. Oh olsun anacım! İçimin yağları eridi.
"Ben hocaya gidicem."
Önce beni, daha sonra çocukları öpüp hızla masadan kalktı. Montunu giyerken bir yandan da buraya sesi geliyordu.
"Oğlum çarpıldım ben! Valla uğradılar bana gece! Kalk hocaya gidiyoruz."
Portmanto mutfak kapısının direk karşısında kalırken ne yaptığını direk görebiliyorum.
Selim beklediğinin aksine bir cevap vermiş olacak ki bir anda durdu.
"Ne demek gelemem lan? Sen benim kankam değil misin? Çarpıldım diyorum oğlum gel hem bana hem sana muska yazdıralım. Salak salak işler yapıyorsun bari önlem alalım."
Telefonu kapatıp cebine koyarken bana döndü.
"Görüşürüz aşkım ben kendime koruma kalkanı yaptırıp geliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KISMETSE MARKET/TEXTİNG (TAMAMLANDI)
Humor*TAMAMLANDI*Siz: Sorduk mu kardeşim? 0532**: Hop yavaş gel. 0532**: Kalp var kızım bende, içinde de sen. 0532**: Kardeşim falan ağır oluyor. Siz: Bana sizi siparişle mi veriyorlar? Siz: Biriniz bitse biriniz başlıyor! Siz: Bir gidin artık! 0532**:...