Yorumlarınızı bekliyorum🤍
🌾
"Baba."
Ekin hızla yerinden doğruldu sırada geriye doğru adımladım.
"S-senin ne işin var burada?"
Gerçek olup olmadığını bilmeyecek kadar kendisine güvenmediğim yaşlarını silip bana doğru tekrardan yürümeye başladı.
"Dur orada!"
"Kızım."
Elim havalanırken beni dinlemeden tekrardan bir kaç adım attı.
Ekin hızla beni arkasına çekip aramızdaki mesafeyi arttırdı.
"Sana dur dedi!"
"Ben özür dilemek için geldim kızım. Başka bir amacım yok."
Başımı iki yana sallayıp alayla gülümsedim.
"Hangi yaptığın ya da yapmadığın şeyler için özür dileyeceksin? Sana bir haberim var. Çok geç kaldın!"
"Ben senin babanım, çok hata yaptım biliyorum. Doğrularım yokken yanlışlarım vardı hep kahretsin ki biliyorum. Ama çok pişmanım kızım. Sana senin üzerine yemin ederim ki çok pişmanım."
Hızla Ekin'in arkasından sıyrılıp karşısına geçtim.
"Neye pişmansın? Hangisine? Yirmi dört yaşındayım ben, yirmi dört. Bu zamana kadar senden dayak gördüm, iftira gördüm, işkence gördüm, hakaret gördüm ama bir kere babalık görmedim ben!"
"Kızı-"
"Bana kızım diyip durma! Sen benim üzerimdeki babalık hakkını bizi terk ederken vestiyere asıp gittin. Artık onu oradan alamazsın! Bak!"
Elimle Ekin'i işaret ederek devam ettim.
"Bu adam var ya, sen yokken o bana baba oldu! Can oldu bana, senin kırıklarını o onardı! Ve benim kalbimde baba da o, sana burada yer yok artık!"
"Kızım iyi misin?"
Annem bir anda odaya girdiğinde elindeki çanta yerle buluşmuştu.
"Haklısın kızım, ne desen ne yapsan haklısın ama bari izin ver bugününde yanında olayım."
Elimin tersiyle dökülen yaşlarımı silip başımı iki yana salladım.
"Ben en mutlu günümde hayatımın en büyük hatasını, gecmişimin tek karanlığını görmek istemiyorum. Güvenliği çağırmadan hayatımdan da düğünümden de git. Bir daha gelmemek üzere."
Başını sallarken annem kolundan tutup onu dışarıya çıkardı. Olduğum yere çökeceğim sırada Ekin bana sarılıp bedenimi bedenine yasladı.
Acı hıçkırıklarım odada yankılanıyordu.
"Geçti bir tanem, geçti güzelim."
Başımı göğsüne yasladım.
"Yine yıktı Ekin, yine paramparça oldum ben."
"Ben varım, tek tek yapıştırırım hepsini."
Dolu gözlerimle gözlerine bakıp dudağına küçük bir öpücük kondurdum.
"İyi ki varsın demekten başka sözüm yok ki benim."
"Sen yanımdasın ya bir bakışın her sözünden değerli benim için."
🌾
"Tamam hadi ama bak makyajını yeniden yaptık. Tekrardan dünyanın en güzel kadını oldun, biraz gül artık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KISMETSE MARKET/TEXTİNG (TAMAMLANDI)
Humor*TAMAMLANDI*Siz: Sorduk mu kardeşim? 0532**: Hop yavaş gel. 0532**: Kalp var kızım bende, içinde de sen. 0532**: Kardeşim falan ağır oluyor. Siz: Bana sizi siparişle mi veriyorlar? Siz: Biriniz bitse biriniz başlıyor! Siz: Bir gidin artık! 0532**:...