"Kaynanam melek gibi
Görümcem çiçek gibi
Oğlunu sorarsanız
Çekilmiş ipek gibi"Resmen bütün salon piste dökülmüş göbek atıyordu. Köşede kalan Ekin ile ben teyzemin özenle seçtiği tabakları yerken insanları izliyorduk.
"Biz ne zaman nişanlanacağız?"
Derin bir nefes alıp kuru pastamı ağzıma attım.
"Bu yedinci soruşun Ekin. Bilmiyorum, gelecekte bir gün. Seni evlenmeden boşamazsam eğer."
Gözlerini fal taşı gibi açarken hızla başını iki yana salladı.
"Boşanmak mı, o ne? Küfür mü?"
Kıkırdadım.
"He canım küfür. Al şundan da ye."
Tuzlu olan kurabiyeyi ağzına sıkıştıracağım sırada teyzem yanımıza adımladı.
Hayır teyze. Bu şarkıyla olmaz.
Kış kış!
"Hadi kalkın."
Hızla başımı iki yana salladım.
"Olmaz teyze başka şarkıda kalkarız."
Asla itiraz kabul etmeyen teyzem ikimizi de ayağa kaldırdığında zoraki adımlarla piste geçtik.
"Oh ya oh ya aldım ya
Sonunda gelinin oldum ya."Karşılıklı oynadığımız sırada Ekin pis pis sırıtıyordu.
"Annem bu anı kaçırmamalıydı."
Alayla kaşlarımı kaldırdığımda ellerini çırpmaya başlamıştı.
Pistteki bütün kızlar açık bir ağızla Ekin'i izliyorlardı ama bana bakmaktan başka bir şey yapmayan minnoş sevgilim bunu asla fark etmiyordu.
Şarkı çok şükür değişirken Ekin iki elini de belime koyup yüzümü yüzünün hizasına getirdi.
"Olmaz olsun cüzdanımda milyonlar
Kalbimde sevgin oldukça."Bir yandan dans edip bir yandan şarkıya eşlik ediyordu. Yan tarafımızdaki kızın Ekin'e bakarak büyük bir iç geçirmesi beni son raddeye getirirken etrafı umursamayıp öylece duran ellerimi Ekin'in omzuna yerleştirdim.
"Zenginlik, mal, mülk, para neye yarar
Yanımda sen olmayınca..."Gözlerinin içine bakarak bende şarkıyı devam ettirdiğim sırada dudaklarındaki gülümseme büyüdü.
İkimiz de gözlerimizi birbirimizden ayıramazken Ekin alnıma uzun bir öpücük kondurup dudağını çekmeden şarkının son kısmına eşlik etti.
"Bir tek içten gülüş
Bir tatlı söz, bir öpüş
Sevdalı bir tek bakış yeter bana."Nefes almayı unuttuğum sırada derin bir iç çekip fısıldadı.
"Seni seviyorum."
Gözlerimi gözlerine çıkartıp kocaman gülümsedim.
"Bende seni seviyorum."
Şarkı sona ererken elimi tutup masamıza doğru yürümeye başladı. Sanki az önce hiç o anları yaşamamışız gibi tekrardan yemekleri yemeye başlarken hafifçe yaklaştı.
"Harbiden biz ne zaman nişanlanacağız?"
"Ekin!"
Gülerek başını salladı.
"Tamam tamam."
🌾
"Teşekkür ederim oğlum. Annenlere selam söyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KISMETSE MARKET/TEXTİNG (TAMAMLANDI)
Humor*TAMAMLANDI*Siz: Sorduk mu kardeşim? 0532**: Hop yavaş gel. 0532**: Kalp var kızım bende, içinde de sen. 0532**: Kardeşim falan ağır oluyor. Siz: Bana sizi siparişle mi veriyorlar? Siz: Biriniz bitse biriniz başlıyor! Siz: Bir gidin artık! 0532**:...