5 ay sonra...
"Küçücüğüm, her şeyim
N'olur çok uzaklara gitme
Gidersen öleceğim
Karanlığa döneceğim, of""Alt tarafı tuvalete gidiyorum güzelim."
Kendimi tutamayıp gülmeye başladım. Hamileliğim sağ olsun şu son bir ayımız yapışık ikiz gibi geçmişti. Gerçi şu an da pek bir farkımız yoktu.
Midemin o mayhoş 'hadi git biraz daha ye ve kilo al' hissiyatı ile ayaklanıp seri adımlarla mutfağa ilerledim.
"Ayça, kızım anneye tekme yok demedik mi? Ben sadece senin için duba gibi oldum, yaptığına bak kızım. Çok ayıp annecim!"
Masada duran keki kemirirken bir yandan da hala karnımda olup da dışarı çıkmaya pek bir isteği olmayan kızımla konuşuyordum. Sekizinci ayımızın sonuna gelmiştik. Odası, kıyafetleri, akla gelecek her şeyi hazırdı.
"Tamamdır ben yarım saate orada olurum."
Telefonla konuşarak içeri giren yarı çıplak kocam bana göz kırparak kekimden yemeğe başladı.
"İyi günler."
"Sen nereye?"
Telefonu kapattığı gibi ayaklandım.
"Gençtürk holding ile anlaşmamız vardı bir tanem, oraya gideceğim."
Üzerindeki düğmeleri açık gömleğini ilikledikten sonra kol düğmelerini taktı.
"Sen baya süsleniyorsun ama! Ne bu?"
Burnuma buram buram gelen parfüm kokusu ile kaşlarım havalanırken başımı iki yana salladım.
Bu adam ise değil gece kulübüne gidiyordu!
Sabah sabah evet.
"Parfümle yıkanmışsın. Az olmuş, hibe etseydin vücuduna. Çok değil iki yüz metre ötedeki herkes alıyor kokunu merak etme!"
Sandalyeme oturup kollarımı birbine bağladım. Biz bebeği beraber yapmadık mı kardeşim? Ne bu her acısını, her şişkinliğini, kilosunu, bulantısını ben çekiyorum?
Adalet mi bu şimdi?
"Hayatım parfüm sıkmadım ki ben?"
"Zaten sıkmış değil yıkanmışsın dedim sana."
Kollarını bedenime dolayıp sanki çocuk kandırır gibi mırıldandı.
Ama bu parfüm başka bir erkeğin bile ilgisini çekecek kadar güzeldi!
"Sende istersen Damla ile takıl güzelim bugün. İşim uzun sürebilir."
Yani holding diye bana yalan attığı bara gidip akşama kadar o kadınla takılabilir!
"Ben evde kalacağım."
Nah!
Bak bakalım sana o kadınla rahat verecek göz var mı bende?
Başımın üzerine uzun bir öpücük kondurdu.
"Tamamdır güzelim, dikkat et ikinize."
Gözlerim kısıldı. Bunca aylık karısını göz göre göre aldatmaya gidiyordu.
Cevap vermeden hızlı adımlarla odama çıktım. Evet artık odam!
Adam akıllı giyecek bir şeyler bulup sanki hiçbir şey yokmuş gibi yatağa uzandım. Tam tahmin ettiğim gibi adım sesleri yanıma doğru geliyordu.
"Hayatım iyi misin sen?"
Yorganı kafama kadar çektim.
"Evet uyuyacağım, sen bar-aman holdinge git."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KISMETSE MARKET/TEXTİNG (TAMAMLANDI)
Humor*TAMAMLANDI*Siz: Sorduk mu kardeşim? 0532**: Hop yavaş gel. 0532**: Kalp var kızım bende, içinde de sen. 0532**: Kardeşim falan ağır oluyor. Siz: Bana sizi siparişle mi veriyorlar? Siz: Biriniz bitse biriniz başlıyor! Siz: Bir gidin artık! 0532**:...