6.0 Final

6.5K 271 72
                                    

5 yıl sonra...

"Ekin uyan Gökay ağlıyor."

Yatakta sol tarafa dönüp yastığı kafamın üzerine sabitledim. Çok değil sadece iki saat olsun uyumak istiyordum o kadar.

"Ekin."

Hırıltılar çıkarırken örtüye daha da sarıldı.

"Hı."

"Gökay ağlıyor."

"Gökay kim?"

Ağlanarak yatakta doğrulup yastığımı sertçe kafasına vurdum.

"Oha Ekin, oha! Oğlumuz tanıştırayım istersen. Bir sene kadar önce yaptığımız üç aylık bebeğimiz."

Hala umursamazken yataktan kalkıp hemen yanımızda duran beşikten Gökay'ı kucağıma aldım.

"Annecim bu uyku konusunda ablana çeksen olmaz mıydı?"

Kalırdığım gibi kollarımda tekrardan uyuyakalırken Ekin'in başına geçtim.

"Ekin kanamam var."

"Ne?"

Bir anda yataktan doğrulduğunda yavaşça kucağına Gökay'ı bırakıp sabahlığımı üzerime geçirdim.

"Ben Ay-"

"Anne."

Ayça kapıyı ittirerek açıp gözlerini ovuşturarak yanıma doğru adımladı.

"Anne öcü var."

Ah bir de yeni gündemimiz öcü vardı. Aras sağ olsun kızımı korkutmak için öcüler seni gece kaçıracak dediği için Ayça iki aydır bizsiz uyuyamıyordu.

Eğilip minik bedenini kucağına aldım. Tıpkı kardeşi gibi başını yaslayıp uyumaya devam etti.

"Benim uykum kaçtı."

"Sus Ekin."

Yatağa doğru ilerledim. Allah'tan büyük bir yatak almıştık da hepimizi fazlasıyla rahat bir şekilde alıyordu.

Ayça'nın iyice daldığına emin olduğum an yatağa yatırıp Gökay'a uzandım.

"Ver Ekin, biraz daha emzirmem lazım."

Başını sallayarak oğlumuzu bana uzattı. Zor zar on dakika süren emzirme çabam nihayet sonuç vermiş ve az da olsa içmişti.

Onu da beşiğine yatırdım.

"İyi geceler hayatım."

"Ama benim uykum yok ki."

Onu hiç takmayarak örtündüm.

"Ama bir bilsen ki benim nasıl da çok var."

Gözlerimi kapatarak tıpkı dediğim gibi kendimi uykunun kollarına bıraktım.

🌾

"Annesiiii. Bu bebek açıkmış galiba."

Ekin'in ve Gökay'ın sesleri ile gözlerimi araladım. Ayakta bir o yana bir yana sallanıyorlardı ama oğluşum bundan hiç hoşlanmamış olacak ki ağlayıp duruyordu. 

Yattığım yerden doğrulup kollarımı onlara doğru uzattım.

"Ver oğlumu bana babası."

Ekin yanıma gelip Gökay'ı kucağıma yatırdı. Önüme gelen saçlarımı ensemde toplayıp sırtıma kendi yastığını yerleştirdi.

Bakında örnek alın, koca böyle olur.

"Bende bize kahvaltı hazırlıyorum karıcım."

Dudağına kısa bir öpücük kondurduğumda dans ederek odadan çıktı. Yüzümde beliren aptal gülümseme ile oğluma dönüp azıcık olan saçlarını okşamaya başladım.

KISMETSE MARKET/TEXTİNG (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin