4.7

6.6K 355 91
                                    

Yorumlarınızı bekliyoruuuum 💕

🌾

Melisa: Ben valizimi hazırladım.

Öykü: Kıray'a haber verdin mi lan? Adam dün telefonunu açmadın diye nasıl bulduysa anneme kadar aradı.

Melisa: Ona haber maber vermedim. Biz daha evlenmedik yani ben özgürüm.

Hümeyra: LAN evlenince mahkum mu oluyorsun da şimdi özgürsün?

Siz: He ya, bende hem özgür hem de evliyim.

Melisa: Bu tatil için ne diller döktün la Ekin'e. O hayır dedi mi gidemeyecektin ve bu bence özgürlük değil.

Siz: Sen dua et benim biricik kocam Kıray'ı da ayartıp bizim tatilimize bomba edasıyla düşmesinler.

Hümeyra: Çıktım ben, Başak'a on dakika yolum var.

Siz: Tamamdır kuzum, bende valizleri aşağıya indireceğim şimdi.

"Ekiiiiiiin, aşkım, kocam, evimin direği, kalbimin sahibi."

Asık suratıyla yanıma adımlarken hızlı adımlarla yanına gidip kollarımı bedenine sardım.

"Küs müyüz?"

Cevap vermezken yanımızda duran koltuğa doğru hedef alıp üzerine atladım.

"Başak dur bebek-"

Üzerine çıktığımda yalandan şok olmuş gözlerle dudağımı büzdüm.

"Ha sadece bebek yani öyle mi? Karım düşsün, ama bebek sağlam kalsın. İyi doğurduğumda alırsın sadece ona bakarsın sen. O değerli ben orta ma-"

Bir anda elini enseme atıp dudaklarımızı buluşturdu.

Ulan ben bu adamın bir öpüşüyle nasıl adımı bile unutacak hale geliyorum !

Hile var, Yeşil Kart!

Pis pis sırıtarak geri çekildiğinde salak gibi etrafa bakınıyordum.

"Neydi sorun?"

"Ne sorunu?"

Kollarını belime dolarken bedeninin üzerinde duran bedenimi kendine doğru çekti.

"Bence biz uzun süreli bir ikinci çocuk konuşması yapalım."

Kısık gözlerle yüzüne bakıp hızla üzerinden kalktım.

"Tabi ya ikinci çocuk, konumuz çocuktu. Merak etme ona çok iyi bakacağım, ben kimim ki zaten?"

Gülmeye devam ettiğinden seri adımlarla aşağıya indim.

"O valizi de getir gelirken aşağıya, bebek karnımda ya ona bir şey olmasın mazallah!"

Bir kaç saniye sonra telefonumu ve valizimi aşağıya indirip kapının önüne bıraktı.

Son işlerimi halledip mutfağa girdim. Bakışlarım karnıma düşerken fısıldadım.

"Sen alınma annecim ben babana gıcıklık yapıyorum. Aramızda kalsın bende seni ondan daha çok seviyorum."

Rahat rahat suyumu içmeye başladım. Sonunda kız kıza basılmama sözü alarak bir tatile gidiyorduk.

Enez'de, iki katlı müstakil bir kalacaktık. Her kime sorsak orası çok ıssız dese de bu bizim için problem haline gelmiyordu.

"Hayatım Hümeyra geldi."

KISMETSE MARKET/TEXTİNG (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin