4.2

8.6K 453 155
                                    

Yorumlarınızı bekliyorum 🤍

🌾

"Eee bence ben bir banyoya gireyim."

Kollarının arasından sıyrılıp hızla banyoya girdim. Bakışlarım aynada kendimi bulduğunda derin bir nefes aldım.

Kahretmesin! Ben gelinliği nasıl tek başıma çıkaracaktım?

Arkadaki düğmelerin bir kaç tanesini açıp fermuarı yarıya kadar indirsem de asla daha fazla açılmıyordu.

Hayır ilk gecemi böyle bir klişeye mağdur etmeyecektim.

Banyodaki dolapları kolye zinciri bulmak umuduyla karıştırırken makyaj çantam gözüme çarptı.

Hadi be kızım akıllılık edip de içine atmış ol şu zinciri.

Yan gözleri kurcalayıp en sonunda bulduğum zincirle sevinçle arkamı döndüm.

Bu sayede fermuarı bir dakikadan daha az bir sürede açıp gelinliğimi kapının arkasına astım.

İyice ve olabildiğince hızlı bir banyo sonrasında güzelce kremlendim. Abartı olmayacak bir parfümü sıkıp bornozumu giyerek odadan çıktım.

Ekin ellerini ensesinde birleştirmiş uzanarak tavanı izliyordu.

"Hoş geldin karıcım."

Bana bakmadan konuşurken seri adımlarla koltuğun üzerindeki valizin yanına adımladım.

Altını üstüne getirsem de doğru düzgün bir şey yoktu.

"Ha illa giyinmekte kararlısın yani."

Tekrardan yerini bulan elleri bedenimin kaskatı keserken sahte bir tebessümle ona doğru döndüm.

"Giyineyim ya. Baksana bunlar malzemeden çalmak için iki gram kumaş bırakmamışlar ayıp yani. Hem üşürüm ben şimdi, hasta olurum tatile gidemeyiz sonra. Allah korusun."

Yüzündeki alaycı ifade daha da artarken kaşlarını kaldırdı.

"Hatta ben senin eşyalarından giyeyim onlar daha sıcak tutar beni."

Elleri tekrardan belimi bulurken burnunu burnuma sürttü.

"Ben onlardan çok daha sıcak tutabilirim seni."

Isıtmak değil de yakmak diyelim biz ona.

"Yaaa canım kocam benim sen hiç zahmet etme."

Cıklarken elleri bornozumun kuşağına uzanmıştı.

Sakin oluyoruz. Ne dedi Damla?

Taktik maktik yok. Bam bam bam!

"Ne zahmeti benim için büyük bir zevk."

Benimle beraber bedenini yatağa doğru çevirirken adım adım üzerime geliyordu ve bende bu şekilde geriliyordum. En sonunda bacaklarım yatağa dokunduğunda bedenimi geriye hafifçe ittirip kendi de tıpkı rüya zannettiğim ama aslında gerçek olan an gibi üzerime uzandı.

"Seni sevsem....bana kızar mısın?"

Sesli bir şekilde yutkunurken başımı iki yana salladım.

Bir kaç saniye içinde dudaklarım dudaklarıyla buluşurken eli en sonunda kuşağı çözüp bedenimi özgür bırakmıştı.

Ve o uzun gece bizim için dakikaları azar azar geride bırakarak kendine güzel bir yer bırakmıştı.

🌾

Bedenimdeki ama daha çok karnımın altındaki ağrı ile gözlerimi aralarken bakışlarım etrafı taradı.

Ekin arkamdan bana sarılmış kolunu karnıma sararak asla bırakmayak istemiyor gibi duruyordu.

KISMETSE MARKET/TEXTİNG (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin