3.9

8.3K 479 115
                                    

"Ama bunlar çok sıkıcı, ben böyle hayal etmemiştim ki!"

Başımı sallayıp Ekin'in içinse alkol olup olmadığını utanmasa teste göndereceği kokteylimden büyük bir yudum aldım.

"Valla bende bekarlığa vedamı böyle kutlayacağımı hiç düşünmemiştim. Biz yapsaydık organizasyonu kopardık şimdi."

Ekin yalandan bir gülümsemeyle yanağımdan makas alıp kokteylimden içti.

"Kopmayın diye tutuyoruz ya zaten güzelim."

Gözlerimi devirdim.

Ne var yani Hümeyra'nın bekarlığa vedasında bütün barı birbirine katıp, sonra da ben yapmadım diyerek kaçtıysam?

Gerçi arada kaynayan iki gerizekalının hastaneye düştüğünü saymazsak...

"Aman be, kalkın kızlar oynayalım. Bilmediğimiz bit şarkıda erik dalı oynar kaynarız araya."

Gülerek ayaklandım. Elbisenin yandan uzanan kuyruğunu avcumun içine hapsedip pistin ortasına doğru geçtik.

Olabildiğince müziklere eşlik ederek dans ediyor, sıkılmamak için çaba gösteriyorduk.

"Kaçalım."

Damla hepimizin kolunu tutup kendine çevirdiğinde anlamamış gibi baktım.

"Nereye be?"

Eliyle bizimkileri gösterdi.

"Baksana bakmıyorlar buraya bile, kalk bizim mekana gidelim. Adam akıllı eğlencemiz bittikten sonra ararız, gelirler."

Bakışlarımı bir kaç saniye Ekin'e kilitledim. Bize bakmak bir yana dursun telefondan kafasını bile kaldıramıyordu.

"Tamam lan, kalkın kaçıyoruz."

Hepsi birden başını sallarken yavaşça masaya adımladık. Çantalarımız ve içindeki paralar olmadan bir yere gidemezdik ya.

"Ne oldu?"

Ekin hala kafasını kaldırmadığından bana fenalık gelirken hızla çantamı aldım.

"Size ne? Bebek miyiz biz?"

Gözlerimi devirerek lavaboya doğru giden yola adımladık. Hafif bir makyaj tazeleme işleminden sonra hala ama hala kafasını masadan kaldırmayan bizimkilerin görüş açısına girmeden klüpten çıktık.

"Hazır mısınız? Girls powerrrr!"

🌾

"İşte kuzu kuzu geldim
Dilediğince kapandım dizlerine
Bu kez gururumu
Ateşe verdim yaktım da geldim"

Kollarımı kaldırarak ayırdığımız locanın koltuğuna çıktım.

"İster at ister öp beni
Ama önce dinle ve bak gözlerime"

Damla da karşıma geçerken bağırarak benim gibi şarkıya eşlik etmeye başladı.

"İnan bu defa
Anladım durumu, tövbeler ettim"

Kaçıncı gelen kokteyl tepsisiydi bilmiyorum ama kesinlikle arkamda bıraktığım nişanlımın içinde bulunduğu mekandan kat be kat daha çok eğleniyorduk.

"İyi ki kaçtık be!"

Herkes başını sallarken gelen kokteyllerimizi tokuşturduk.

Telefonum o mekandan çıktığımızdan beri, yani yaklaşık üç saattir aralıksız çalıyordu.

"Eve gidince ne halt edeceğiz?"

Omzumu silktim.

"Bizi baydınız bizde kaçtık sizden diyeceğiz."

KISMETSE MARKET/TEXTİNG (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin