6 || drunk

365 13 0
                                    

Malam itu, aku menanti kepulangan diorang dari kerja di ruangan tamu sambil menikmati permandangan malam. Tenang !

" bomi ! "

" kim bomi ! "

Aku menoleh ke arah Jungkook yang baru sahaja melangkah masuk ke dalam rumah. Keadaan jungkook agak berserabut dan tidak terurus. Aku mula mendekatinya sehinggakan aku dapat menghidu bau alkohol di badannya. Aku pandang wajah jungkook yang dah kemerahan.

Jungkook mabuk ke ?

" jungkook. Awak okay ke tak ni ? " aku mula mengambil beg dari tangannya untuk diletakkan di atas sofa.

Namun perbuatan aku itu terhenti sebaik sahaja jungkook mula menarik tangan aku dengan kasar sebelum memeluk tubuhku dengan erat. Beg jungkook di berada tangan aku terlepas.

" jungkook. Apa ni ? Lepas la ! "

Sedaya upaya aku cuba menolak tubuh jungkook dari terus memeluk aku. Namun kudrat aku sebagai perempuan sangat lemah untuk dibandingkan dengan kudrat lelaki seperti jungkook

" jungkook lepas " rayuku. Air mata mula menitis ketakutan.

Kenapa jungkook macam ni malam ni ? Dia sebelum ni sangat lembut dengan aku kini dah bertukar jadi lelaki dayus.

" sayang, you're so beautiful. Your lips ! " jungkook cuba menyentuh bibirku namun cepat cepat aku tepis membuatkan dia semakin berang dengan tindakan aku itu.

Dia mula menolak aku ke atas sofa sebelum menindih tubuhku. Jeritan aku diabaikannya. Dia mula menindih bibir aku dengan kasar sehingga aku tidak dapat mengambil udara.

" balas sayang. Buka mulut tu. " katanya bila aku tidak beri sebarang tindak balas.

" jungkook please ! Don't do this ! " tepikku.

Dia mengigit bibir bawahku sehingga terasa pedih. Air mata semakin laju menuruni membasahi pipi.

Dengan kasar jungkook mula mengoyak pakaian aku. Kini aku hanya berpakaian dalam sahaja. Mata ditutup. Tak terpedaya aku nak hadap semua ni.

" i love you.. i love you so much irene ! "

Irene ?

Aku buka mata pandang jungkook.

" tak jungkook. Ni saya. Bomi ! Bukan irene ! "

Jungkook tidak mempedulikan kata kata aku malah dia tunduk mencium leher aku dengan kasar.

Tolong. Sesiapa. Selamatkan aku. Aku tak sanggup disentuh oleh lelaki yang langsung aku tak cinta. Sepajang 25 tahun tubuh aku tak pernah di sentuh mana mana lelaki, tapi malam ni jadi malam terhina buat aku.

Ya tuhan. Selamatkan aku !

" JEON JUNGKOOK ! "

Serentak dengan itu badan jungkook terpelanting ke atas lantai. Jungkook memegang wajahnya yang baru sahaja ditumbuk. Cecair merah mula keluar di hujung bibirnya.

" apa kau buat ni setan ?! "

" suga..tolong saya "

Air mata aku semakin laju menuruni membasahi pipi. Aku nampak wajah suga terkejut memandang aku.

Aku bersyukur sangat. Suga datang tepat pada masanya. Kalau tak. Hidup aku dah musnah disebabkan oleh jungkook yang tengah mabuk tu.

" ni bukan irene la setan ! " jerkah suga pada jungkook.

Suga pun kenal ke irene ?

" awak okay tak ni ? " suga mendekati aku. Anak matanya turun memandang tubuhku yang separuh bogel sebelum mengangkat aku. Namun cepat cepat aku tolak tangannya dari terus sentuh aku.

" awak nak stay dengan keadaan macam ni ? Tak nak masuk bilik ? " soal suga sambil matanya tunduk ke arah tubuhku.

Aku menunduk. Malu.

" dah jom "

Dia mengangkat aku lalu dibawanya ke dalam bilik aku sebelum meletakkan aku di atas katil. Dia menyelimutkan badanku.

" saya kunci pintu. Jangan buka kalau dengar suara jungkook. Faham? " pesannya.

Aku angguk.

Dia mengeluh.

" i'm sorry for being late " katanya sebelum meninggalkan aku.

Dia minta maaf ? Tapi bukan salah dia.

The maid || BTS 🔞Where stories live. Discover now