" eeeee ! Apa benda ni ?! "
Aku menutup mata aku dengan bantal sambil menjerit. Gila !
" alaaa bunny. Kiss je pun. Tu pun nak tutup mata " ejek taehyung. Aku jeling dia. Kiss je dia cakap ? Je ???
Aku ingatkan diorang nak ajak aku tengok horror movie. Rupanya romance movie. Dah la ada scene 18 ke atas. Gila betul diorang ni. Rosak mata aku tahu tak ?
" je ??? Apa yang je ?? Diorang kiss tahu tak ?! " kataku hampir memarahi taehyung yang berada disebelah aku. Malah jimin dan hoseok sudah sakan gelakkan aku.
" tahu la diorang tengah kiss. Habis tu apa masalahnya dengan kiss ? " kata taehyung lagi. Aku memicit kepala. Pening aku dibuatnya. Dia relax gila weh tengok benda benda macam tu.
" sunshine, tak pernah tengok orang kiss ke ? "
" tak ! " serious. Memang tak pernah. Tak ingin aku.
Diorang pandang aku. Dengan pelik.
Ke..kenapa ?
" jadi, princess... " namjoon memandang aku dengan pandangan terkejut dan biarkan ayatnya tergantung. Eish ! Apa and kenapa ? Buat aku suspend je !
" awak tak pernah kiss ke sebelum ni princess ? " soal namjoon pada aku tanpa berkelip.
Aku diam.
Memang tak pernah pun sebelum ni. Tapi kan yang dengan jungkook haritu, kira kiss ke macam mana ?
" serious la bunny ? "
Aku pandang jungkook sekilas. Dia turut memandang aku dengan kening terangkat.
" sweetheart ? "
Aaa sudahhh..
Diorang pandang aku menanti jawapan.
" eish mesti la pernah ! " jeritku.
" oh ya dengan siapa ? " soal jimin pula. Eish !
Aku garu kepala yang tak gatal. Sekali lagi anak mata aku memandang jungkook kemudian bergerak memandang ke arah suga.
Dia angkat keningnya sebelum memandang jungkook. Seolah olah sedang tanya aku, ' dengan jungkook ke ? '
Dengan perlahan lahan aku angguk. Dan aku tahu hanya suga sahaja yang perasan dengan anggukkan aku itu. Dia menyandar pada kerusi sebelum mengeluh. Disilannya tangan di dada dengan mata memandang tepat ke arah aku. Aku telan air liur.
" dengan..." nak goreng apa ni ?
Errr..
Nak guna nama siapa ni ?
" dengan aku "
Aku pandang jungkook yang sedang memandang aku. Kejap. Suara dia ke tadi tu ?
" jungkook ? Kau biar kebenaran " kata hoseok. Dipandang aku dan jungkook silih berganti.
Aku terdiam seribu bahasa. Tak tahu nak goreng apa lagi dekat diorang.
Nak nafi. Tapi tu la hakikatnya.
" dengan bantal " suga senyum senget. Aku angkat kepala pandang suga.
Erkk !
" korang percaya ke dia pernah kiss ? Tengok orang lain kiss pun dia tak nak. Ini kan dia sendiri yang buat. Lambat lagi. " suga senyum sinis.
Ceh kurang ajaar !!
Mereka gelakkan aku.
" tak nak try ke sweetheart ? " soal jin.
Try apa ? Kiss ke ? Gila ke apa ?
" tak nak la. Tak ingin ! "
" kenapa tak nak ? "
" sebab tak pandai."
" tak nak belajar ke ? "
Aku pandang mereka. Belajar ?
" boleh ke ? "
YOU ARE READING
The maid || BTS 🔞
Fanfiction' maid ke princess ni ? Cantik semacam je ' ' eleh ayat playboy betul. Blah la kau ' Well guys ! imagine sahaja ! Remind okay, novel ni 18+ ke atas. Jangan cakap saya tak bagitahu. Btw ! No silent reader okay ! And please vote !