24 || special place

144 9 0
                                    

Setiap ruang dalam dewan ini aku perhatikan. Susunan dalam ruangan ini yang bertemakan moden dan mewah membuatkan aku terpegung dan leka. Makanan yang dihidangkan juga banyak dan mewah menyebabkan aku rambang mata.

Mata aku teralih ke arah lelaki yang berpakaian segak dan kemas. Dari tempat aku , dapat aku lihat banyak pasang mata sedang memerhati ke arahnya.
Terutamanya pasangan mata wanita.

Siapa lagi kalau buka min suga ?

Sedang aku leka memandang ke arahnya , tiba-tiba tumpuannya pula teralih ke arah aku sebelum tersenyum. Walaupun jarak kami jauh , tetapi senyumannya cukup membuatkan jantung aku bekerja dengan kuat.

Dari jauh , aku nampak dia mula berjalan mendekati aku. Selangkah demi selangkah. Tidak lupa juga dengan senyuman manis dibibirnya.

" hai baby " sapanya dengan mesra.

Baby ?

Entah kenapa aku berasa tenang sebaik sahaja dengar perkataan itu keluar dari mulutnya.

Aku senyum.

" nak makan ape ? " soalnya.

Dah sejam dekat sini , baru nak tanya aku nak makan apa ? Maklumla. Orang penting. Busy lain macam.

" takpela. Saya kenyang lagi "

Bukannya kenyang sebenarnya , tapi segan. Ye la kan. Buat pertama kali aku jejak ke tempat macam ni. Memang segan la.

" ke awak tak selesa ? "

Tersentak ! Nampak sangat ke ?

Aku pandang dia sebelum dia tersenyum.

" sorry okay kalau buat awak rasa tak selesa datang tempat macam ni. Saya memang dah lama niat nak bawa awak datang tempat special macam ni pun. Tapi tak tahu pula awak tak selesa. Hm sorry baby "

" eh. Tak la. Saya okay je suga. " kesian pula dia.

Dia pandang aku. Mencari kepastian di sebalik muka aku.

" kalau macam...."

" hai suga ! "

Ayat suga dipontong oleh suara wanita yang sedang berdiri di hadapan kami.

Cantik !

Suga tidak langsung membalas , malah dia memalingkan mukanya ke arah lain.

Aik ? Kenapa ?

" you sorang je ke ? Mana Jungkook ? " soal wanita yang berambut perang itu.

Dia kenal jungkook ?

Aku mula meneliti wanita yang tinggi lampai itu dari atas hingga ke bawah. Boleh di katakan perfect ! Sikit pun takda cacat cela pada dirinya.

Siapa dia ?

Tiba - tiba mata wanita itu beralih ke arah aku sebelum bersuara.

" who's she ? " soalnya mendatar.

Wait .. wait.. kenapa aku dengar macam nada cemburu je.

" oh kenalkan , Kim Bomi. Our lady " suga akhirnya bersuara. Dia senyum pada aku.

Aku nampak raham wanita itu bergerak. Sebelum kembali normal.

" oh hai. I'm irene ! "

Wait ! Irene ?

Baru sahaja aku ingin membalas , namun terasa seperti ada sesuatu mula bergerak pada paha kanan aku. Aku tunduk sedikit untuk melihatnya. Zupp !!

Tangan suga !

Tangannya bergerak naik turun pada paha kananku sebelum mencubit sedikit. Aku gigit bibir bawah menahan rasa. Sakit ? Lemah ? Idk !!!

" jum baby. Balik. You're too hot tonight. I can't hold anymore "

Glup !!

Kini , tangannya pula semakin dekat dengan kawasan private aku. Dan semakin dekat semakin dekat semakin dekat sebelum...

" are you horny baby girl ? "

Bisikkannya di telinga kananku menyedarkan aku dari nafsu yang tak terkawal itu tadi. Aku memandang suga yang sudah tersenyum nakal sebelum kembali memandang Irene yang mukanya sudah masam.

Aku berdehem.

" Jum "

Cepat cepat aku tepis tangan suga sebelum bangun berdiri. Suga tidak lepaskan peluang. Terus dia memeluk pinggang aku sebaik sahaja aku berdiri. Nasib tak melompat je aku.

Suka hati dia nak peluk orang. Aku bagi kan.

" I got to go. My girl dah tak sabar dah rasanya ni. Kita borak lain kali je la Irene ye " katanya sambil menarik tanganku lalu meninggalkan irene yang masih lagi terpinga - pinga.

Kejap.

Tak sabar ? Tak sabar apa ?

Aishhh ! Macam macam la suga ni !

The maid || BTS 🔞Where stories live. Discover now