26 || touch

269 8 0
                                    

" rimasnya ! "

Dress yang basah kuyup itu terus dicampak ke dalam bakul untuk dibasuh. Tubuh aku hanya dibalut dengan sehelai tuala untuk mandi.

Baru sahaja aku ingin melangkah masuk ke dalam bilik mandi , pintu bilik aku diketuk.

Siapa pula dah ?

" It's me "

Jungkook.

Aku tunduk pandang tubuhku yang hanya berlapiskan tuala. Aish baik aku sarung baju dulu. Kan keluar macam ni kan , nanti jungkook kata aku nak goda dia pula. Kan jadi benda lain pula.

Bukannya boleh kira si mamat tu.

Namun perbuatan itu aku sia-sia sahaja sebaik sahaja jungkook membuka pintu bilik aku. Dia sudah pun tercegat dalam ruangan bilik aku.

" kenapa tak kunci pintu ? " aku nampak dia menutup pintu bilik aku semula sebelum menguncinya.

" kenapa awak masuk ? " soalku semula.

Dia tidak menjawab. Malah dia mendekati aku sebelum....

" jungkook ! "

Dia cium bibir aku.

" jung... "

Dijilat. Disedut. Dia melakukan ciuman kasar. Tanpa sedar dia mula mengigit bibir bawahku.

" ahh "

Shit !

" you're sexy baby "

Tangannya menarik tuala yang berbelit pada tubuhku sehingga jatuh ke bawah. Kini tubuh aku hanya dilapiskan dengan pakaian dalam sahaja. Dia meneliti tubuhku sebelum kembali mencium bibir aku.

Jungkook stop !

Breast aku terasa dipegang olehnya. Diramasnya dengan kuat sehingga aku tidak dapat menolaknya lagi. Aku lemah ! Tanpa sedar aku mengeluarkan desahan.

" jung.. ah.. "

" yes baby ? Nak lagi ? "

No.

" jungkook stop ! "

Terus tubuhnya aku tolak dengan kuat sehinggakan dia berganjak sedikit ke belakang.

Dia mengeluh. Mukanya berubah sedih.

Jungkook sedih ? Sebab tak sempat dapat ? Huh !

" sorry pretty " dia menunduk memandang kakinya.

Rasa bersalah mungkin ?

" saya keluar dulu. Kunci pintu tu. Sorry again "

Terus dia keluar meninggalkan aku tanpa banyak cakap.

Kejap ?

Macam tu je ke ? Lepas apa dia dah buat kat aku ?

Terkejut.

Air mata mula turun membasahi pipi. Sedih dengan sikap jungkook. Aku tahu dia terbayang irene masa cium aku tadi. Aku tempat dia lepaskan rindu dia dekat Irene ke ?

Marah ! Yes ! Aku marah ! Selepas apa dah dia buat. Macam tu je dia minta maaf dekat aku ? Lelaki tak guna !

" Bomi ? "

Aku mendongak memandang insan yang memanggil nama aku itu. Suga.

Dia pandang aku dengan pelik.

" suga .. "

" kenapa .. "

Ayatnya tergantung kerana aku menerkam ke arahnya dengan tiba-tiba. Bibirnya yang basah itu , dicium dengan kasar.

Entah kenapa aku seolah-olah dirasuk. Aku marah pada jungkook. Tapi kenapa suga yang kena ?

" wo.. wo.. slow down. What's wrong with you ? " dia menolak tubuh dengan perlahan. Muka aku ditenungnya.

Erk !

Kenapa dengan aku ?

Dia sengih kerana sedar akan perubahan muka aku. Mungkin dia perasan aku baru sedar dari sesuatu.

" sorry.."

Hilang kata -kata.

" apa yang sorry ? Awak dah bangunkan adik saya jadi macam tu je nak say sorry ? "

Bodoh kau Bomi ! Bodoh !

Dia tolak tubuhku hingga terjatuh di atas katil. Sudah ! Dia mula menindih aku.

" suga .. saya... "

Serious aku takut sekarang ni.

" i want you sayang "

Zup !!

Wait. What ? Sayang ?

" please do it for me " rayunya.

Ahh. Jangan buat kerja gila Kim Bomi. Dia bos kau !

Dia mula mencium segenap wajahku. Aku memejamkan mata cuba menerima ciuman daripadanya itu.

" please sayang "

Bomi don't !

" suga.."

Dia kembali memandang aku.

" i want it "

Dia terkejut.

" please. Do it "

" be my first "

The maid || BTS 🔞Where stories live. Discover now