25 || beautiful

155 9 0
                                    

* Taehyung pov *

" mana bomi ? "

Anak mataku mula bergerak mencari kelibat perempuan yang telah berjaya menarik minat aku terhadapnya.

" dinner. Dengan suga hyung " jawab jungkook.

Aik ? Dinner ?

Tanpa sempat menjawab , bunyi enjin kereta suga memasuki parking rumah menarik perhatianku.

" haiii Bunny... "

Damn !! She's so hot !

Ayat aku tergantung sebaik sahaja melihat Bomi melangkah masuk ke dalam rumah.

Cantik gila dia malam ni ! Bomi ke ni ?

" hey kenapa basah ni sunshine ? " soal hoseok sambil mendekatinya Bomi yang masih lagi tercegat di depan pintu itu.

Aku pandang Bomi. Cantik. Anak mata mula turun memandang dress merahnya yang melekat pada tubuhnya. Disebabkan pakaian yang basah dan melekat pada tubuhnya , dapat aku lihat dengan jelas bentuk tubuhnya yang ramping itu.

Aku menelan air liur yang terasa kesat. Nafas seakan-akan tersekat. Fikiran mula celaru. Anak mata tak lepas dari memandang dia.

Dressnya yang berwarna merah darah ikan itu menyebabkan kulitnya yang putih gebu lebih terselah. Pahanya yang sedikit terdedah membuatkan mata aku tidak beralih darinya. Bibirnya yang merah dipandang sekilas. Rambutnya yang kusut basah menyebabkan nafsu lelakiku sedikit goyah. Sexy !

Aku berdehem. Kepala yang tak gatal digaru.

Sabar taehyung ! Sabar ! Control perasaan kau !

Namjoon yang dari tadi hanya diam mula mendekati Bomi. Ditangannya ada sehelai tuala. Kemudian tuala itu diletakkan pada tubuh Bomi. Mungkin mahu tutup tubuh bomi yang terdedah itu.

" tadi hujan. Payung pun tak ada. Aku dah suruh dia tunggu dekat lobby. Tapi gatal juga nak ikut sampai dekat park kereta. Tu yang basah tu. Degil " jawab suga yang berada di belakang Bomi. Yang lain sudah ketawa.

Bomi mencebik.

Cute !

Entah kenapa aku nampak dia cantik sangat malam ni. Dia memang cantik pun sebenarnya. Tapi malam ni dia dah terlebih cantik. Ke aku sorang je kan yang perasan ?

" you're so beautiful tonight , sweetheart "

" ingatkan awek cun mana dah tadi " usik jungkook.

Muka Bomi bertukar merah. Malu la tu kena puji.

" tak payah nak melalut la korang ni. Cantik apanya macam ni ? Dah la saya naik dulu ya ? Eh korang dah makan ke ? " soalnya.

Aku angguk.

Tak dinafikan Bomi memang pandai jaga waktu makan kitorang. Dia sangat detail dalam bab jaga pakai minum kitorang. Boleh dikatakan Bomi ni seorang perempuan yang sangat sempurna.

" dah , kitorang dah makan tadi. Pergi la rehat bunny. Don't worry okay ? "

Dia senyum.

" tak apala kalau macam tu. Saya naik dulu. Kalau nak apa-apa panggil je okay ? " pesannya.

Aku lihat dia mula mendaki tangga sebelum hilang dari pandang.

" kenapa aku rasa sesuatu eh ? " ujar jungkook dengan tiba-tiba sebaik sahaja kelibat Bomi hilang dari pandangan kami.

" rasa apa ? Sakit ke ? Dekat mana ? " soal suga semula.

" ni rasa kat sini " jungkook sambil memegang dadanya.

Dah kenapa ?

" dia cantik la. Ke aku je yang buta ? " sambung jungkook lagi. See bukan aku je yang perasan Bomi lain malam ni.

Jin berdehem. Matanya memandang suga sekilas.

" Irene kau nak letak mana ? " soal suga dengan mendatar.

Jungkook mengeluh. Mukanya mula bertukar keruh.

" tak apala. Aku naik dulu " terus jungkook meninggalkan kami yang masih lagi di ruang tamu.

Oh ya. Irene. Ex girlfriend jungkook.

" kau ni hyung. Sentuh isu sensitive dia pula dah " namjoon bersuara.

" gatal sangat "

" kesian jungkook "

" tapi Bomi memang cantik pun " ujarku tiba-tiba.

Semua mata memandang aku dengan penuh persoalan.

Salah ke apa aku cakap ?

*taehyung end pov*

The maid || BTS 🔞Where stories live. Discover now