Sebaik sahaja selesai melakukan kerja rumah , aku mengatur langkahku ke taman yang berada di belakang rumah seperti yang diarahkan oleh jimin. Katanya ada benda nak cakap.
" jimin ? "
Aku memandang sekeliling mencari sosok lelaki itu. Namun tiada. Mana dia ? Dah la gelap dekat sini. Diorang tak buka lampu ke kat taman ni ? Kut ya pun nak berjimat. Buka la satu lampu kat belakang ni.
Tiba tiba lampu dekat taman ini menyala membuatkan kawasan ini menjadi terang.
Lah. Boleh baca minda aku ke apa ni ?
" jimin ! " panggilku lagi. Tiada sahutan.
Mata aku terhenti pada meja kecil yang berada di tengah taman ini dengan perhiasan di atasnya. Aku mendekati meja itu. Di atas meja itu ada sebotol wine , dua gelas kaca, pinggan yang terisi dengan steak dan juga lilin di tengah tengah meja itu.
Candle light dinner. Romantic vibe.
" hai sunshine.."
Suara bisikan itu pada telingaku membuatkan aku menggeliat kecil. Aku menoleh ke tepi. Hoseok ! Dia tersenyum memandang aku.
Dia menarik tangan aku lalu menarik kerusi untuk aku duduk. Aku hanya akur dengan tindakannya. Masih terkejut. Wajahnya yang tersenyum manis itu dipandang.
" apa ni ? " soalku. Dia hanya senyum.
" surprise untuk sunshine "
" surprise ? "
" yes. Surprise. and also. Saya nak minta maaf " dia menunduk.
Jujur aku cakap. Aku sedih sebenarnya dengan hoseok. Sejak kejadian malam tu , dia macam mengelak dari aku. Bercakap pun tidak. Jumpa pun jarang jarang. Kalau jumpa pun dia tak pandang aku. Aku ingatkan dia dah benci aku.
" sunshine.."
Aku pandang dia.
" i'm sorry okay ? " katanya dengan lembut.
" sorry about that night. I don't mean to." Katanya lagi.
Huaaaa. Hoseok haaa.
" i'm sorry too hoseok. Saya tak niat pun nak buat awak cemburu " dia hanya senyum.
" ye saya tahu. Salah saya juga. Saya minta maaf ya. Saya janji lepas ni , saya akan jaga batas saya dengan perempuan lain." Pujuknya.
Okay. Dah termakan pujukkan.
" I thought that you hate me " kataku dengan sedih. Dia mencapai tangan aku.
" hey sayang. Look at me."
Alaaahaiii. Suaraa diaaaa. Lembutnyaaaa.
" kenapa saya nak benci awak ya sayang ? You're everything to me. How could i hate you ? "
" dah. Awak tu. Macam mengelak je dari saya. Saya takut tau tengok awak layan saya lately ni." Beritahuku. Dia senyum.
" well. Plan namjoon menjadi la." Katanya.
Ha ? Aku tayang muka blur.
Dia ketawa.
" actually. Saya saja je buat macam tu. Sebab nak temgok reaksi sunshine macam mana "
What...
" serious la ? " dia ketawa.
" also , saya memang busy pun lately ni. Bukan sebab nak mengelak tak nak jumpa awak. Marah macam mana pun saya dekat awak , saya tetap nak tengok awak." Katanya lagi.
Terharu.
" nak prepare semua ni lagi , kena ambil masa juga la " sambungnya lagi.
Aku pandang sekeliling. Candle light dinner. Memang impian aku sejak dulu lagi. Tak sangka hoseok tunaikan.
" thanks hoseok. Saya suka sangat " serious aku terharu gila dengan effort dia.
Tiba tiba dia bangun mendekati aku. Dia membongkokkan sedikit tubuhnya sebelum mencium bibirku.
Masih terkejut dengan perbuatan hoseok , membuatkan aku kaku dalam ciumannya.
Dia menolak meja ke tepi sedikit sebelum mendukung tubuh aku ala panda style.
" can we ? " soalnya dengan nada lembut. Aku senyum.
Aku merangkul lehernya. Bibirnya aku cium dengan perlahan. Dia membalas ciuman aku sambil membawa aku masuk ke biliknya.
" eh kita tak makan lagi la ! " kataku bila dah berada dalam bilik dia. Dia sengih.
" well sayang. Tak rasa makan tu. Rasa nak makan sunshine je." Katanya dengan nakal.
Lengan sasanya aku cubit. Gatal !
" sakit la sayang ! "
" hoseok."
Dia pandang aku dengan keadaan dia masih menindih aku.
" i love you " ucapku.
Dia tersenyum.
" i love you more "
Dengan rakus dia mencium bibirku sebelum tangannya mula membuka bajuku. Dicium leher aku sehingga love bite ditinggalkan dibahagian tu.
" ahhh."
Dia membuka pakaiannya lalu menyorong dicknya pada lubang aku.
Pap !!
" ahhh."
" sayang... !! "
" ahhhh hoseok !! "
" sayang.. fuck.."
Malam yang indah mula berubah menjadi ganas sebelum kami terbaring kepenatan atas katil.
Matanya yang kuyu aku tatap dengan lama. Diusap rambutnya dengan lama.
" thanks sayang."
Aku bahagia.
YOU ARE READING
The maid || BTS 🔞
Fanfiction' maid ke princess ni ? Cantik semacam je ' ' eleh ayat playboy betul. Blah la kau ' Well guys ! imagine sahaja ! Remind okay, novel ni 18+ ke atas. Jangan cakap saya tak bagitahu. Btw ! No silent reader okay ! And please vote !