" Seriously boys ? "
Wajah mereka dipandang dengan lama. Macam tak percaya je dengan apa yang aku baru dengar dari diorang tadi. Aku menyilang tangan aku sambil mata tak lepas dari memandang mereka.
“ hm. Tapi prince..”
“ huh ! ” wahhh. Diorang ni memang cabar keimanan aku la. Rambutku diraup ke belakang dengan kasar.
Aku perasan bahu jungkook terangkat sedikit sebaik sahaja aku mengeluh dengan kuat tadi. Terkejut. Mana tak terkejutnya. Habis bergema satu rumah ni dek kerana suara aku tadi.
“ kitorang takde niat pun nak tipu bunny. Betul. Tak tipu ! ”
Aku jeling taehyung yang baru sahaja bersuara. Dia kembali menunduk.
“ tak niat ? Habis tu , ni ape ? Dah kantoi ni. Tak niat ke macam ni ? ” bidasku semula.
Suga mengeluh.
“ okay. sorry okay baby. It’s our fault. Kitorang tak patut tipu baby. Tapi kalau kitorang bagitau , rasanya baby boleh tenang ke ? ” kata suga.
Aku pandang dia. Hm.
“ tapi korang tak patut tipu saya macam ni. Apa korang cakap ? Balik rumah family ? Tut tut orang call saya cakap korang mabuk dekat club. DENGAN PEREMPUAN PULA TU ! ” aku tekankan sikit ayat aku yang terakhir itu.
Jimin garu kepala tak gatal.
“ kitorang kena kerja luar kawasan. Yes kitorang mengaku salah kitorang mabuk tu. But it’s not our plan sweetheart. Kitorang minum malam tu just untuk discuss pasal kerja je. Tak lebih dari tu pun. Kitorang tak nak sweetheart risau. Itu yang kitorang cakap balik rumah family. Sorry okay ? ” terangnya dengan bersungguh sungguh.
“ discuss ? Dekat club ? Wow ! ” perliku. Seokjin raup mukanya sendiri. Stress sangat tu.
“ lebih specific , dalam club , bilik vip ” kata jungkook dengan tiba tiba.
Aku jeling dia. Ada yang nak kena sembelih kan malam ni kan. Sahaja je nak naik kan darah aku lagi. Dia sengih.
“ kitorang kena jumpa client dalam bilik tu. Diorang tak cakap pun client tu sebenarnya perempuan sunshine. Kitorang tak tahu. ”
“ kalau kitorang tahu , kitorang tak kan pergi. ” sambung taehyung pula.
Aku tak tahu la nak percaya ke tak sekarang ni.
“ percaya la. kitorang tak niat pun nak tipu princess. ”
“ huh yela. Lain kali jujur je la kalau kena pergi kerja. Tak payah la tipu nak jumpa family ke apa. Sampai nak menipu saya. Dah kenapa ? ” bebelku.
Bukan apa sebenarnya. Aku pantang tau orang tipu aku. Jujur je la. Bukannya aku nak kurung diorang dalam almari pun kalau diorang cakap nak pergi kerja. Takde maknanya aku.
“ okay. Janji tak buat dah. sorry okay cutie ? ” pujuk jimin sambil cuba memegang tangan aku. Namun cepat cepat aku tepis. Dia memandang aku dengan hairan.
YOU ARE READING
The maid || BTS 🔞
Fanfiction' maid ke princess ni ? Cantik semacam je ' ' eleh ayat playboy betul. Blah la kau ' Well guys ! imagine sahaja ! Remind okay, novel ni 18+ ke atas. Jangan cakap saya tak bagitahu. Btw ! No silent reader okay ! And please vote !