13 || learn 4

303 14 0
                                    

Petang itu aku hanya mengenakan baju kemeja yang berwarna hitam dengan seluar jeans panjang yang berwarna biru muda. Rambut pula aku ikat ponytail menyebabkan leher aku terdedah.

Petang ni aku ada temu janji dengan seseorang. Tapi aku hanya memakai simple sahaja. Memandangkan seseorang itu adalah hoseok. Jadi tak perlu la aku berlawa bagai. Lokasi temu janji, taman semestinya.

Bibirku pula aku mencalit sedikit sahaja lipstick bagi menyerikan lagi mukaku. Foundation dititik sedikit pada kulitku. Nak bagi nampak natural. Tak perlu la nak tebal sangat makeup tu.

Pandangan aku halakan pada tasik di hadapan aku. Cantik. Terdapat beberapa pasangan yang tengah bermesra dan ada juga kanak kanak yang sedang berlari anak mengelilingi tasik itu. Gembira.

" lama dah tunggu ? "

Aku mendongak memandang insan yang berdiri di hadapan aku. Hoseok ! Dia juga mengenakan baju hitam. Eh matching pula kita. 

Aku senyum.

" tak. Baru je sampai " jawabku.

Aku tak datang sekali dengan hoseok memandangkan dia kena pergi tempat kerjanya terlebih dahulu. Jadi aku memutuskan untuk datang ke sini dengan sendiri.

Dia melabuhkan punggung disebelahku. Anak mataku sempat memandang lengan bajunya yang ditarik ke atas menyebabkan urat pada lengannya terdedah.

Sexy.

" dah makan ? " soalnya lagi.

Aku angguk tanpa memandang ke arahnya.

Sedang aku leka melayan perasaan, terasa seperti ada yang sedang memandang ke arah aku membuatkan aku tertoleh ke tepi.

Dan sangkaan aku benar. Hoseok sedang memandang aku sambil terseyum. Err. Sejak bila lagi dia tengok aku ?

" er.. kenapa ? " soalku segan.

Dia tertawa kecil.

" you're so beautiful " jawabnya.

Err..

" member yang lain takde bagitahu ke yang awak ni cantik sebenarnya ? " Diselaknya rambutku yang terjurai sedikit.

Aku diam.

Ada ke ?

" tipu la kan takde " sambungnya.

Aku diam seribu bahasa. Tak tahu nak jawab apa.

Namjoon dengan seokjin ada la cakap. Tapi aku tak nak la perasan. Sebab lelaki kan. Kadang kadang kata kata mereka hanya dari mulut semata mata. Tapi bukan dari hati mereka. So aku tak percaya la.

" guess what sunshine.."

Aku pandang dia.

" suga also said you're beautiful " beritahunya.

Kening aku terangkat. Suga ? Biar betul. Macam tak percaya je.

Aku tertawa kecil. Pura pura ketawa.

" ada ada la awak ni hoseok "

Dia senyum.

Hoseok dan aku rancak berbual sehinggakan tidak menyedari masa sudah pun berlalu. Tanpa kami perasan langit sudah bertukar menjadi gelap.

Tiba tiba hujan turun membasahi bumi. Kami berdua tidak sempat berteduh menyebabkan aku dan hoseok sudah basah kuyup.

Aku merombos masuk ke dalam kereta hoseok sebaik sahaja dia membuka kunci pintu keretanya. Pakaian aku dah habis basah.

" basah habis seat kereta awak hoseok " ujarku.

" tak apa. Basah je pun " balasnya.

Aku menoleh ke arahnya bila dia tiba tiba diam. Aku nampak anak matanya turun memandang pakaian aku menyebabkan aku turut memandang bajuku yang sudah melekat pada tubuhku akibat basah menyebabkan bentuk tubuh aku jelas kelihatan.

Dia berdehem.

Dia mula mengambil sesuatu dari belakang seat sebelum menghulurkannya padaku. Selimut. Aku nampak dia dia cuba mengalihkan pandangannya dari terus memandang aku. Tergoda ke ?

Baru sahaja aku nak bersuara..

" fuck.."

Terus dia menerkam bibir aku dengan kasar. Agak terkejut namun semakin lama aku semakin terbuai dalam ciuman hangatnya itu.

Dia mengikat tangan aku ke atas. Tangan kanannya tak lepas dari terus meraba bahagian belakang aku.

" ahhh "

Desahan aku menyebabkan dia lebih bertindak dengan ganas. Aku tahu hoseok sedang bernafsu sekarang ni.

Sedaya upaya aku cuba untuk mengawal desahan aku supaya dia tidak semakin bernafsu. Aku takut jadi benda lain lepas ni.

" ho..hoseok "

Aku cuba menolak tubuhnya untuk bernafas. Dia langsung tidak memberi ruang pada aku untuk bernafas.

" hm ? "

" sejuk.."

Serta merta dia memberhentikan tindakannya itu lalu memandang aku sebelum tersenyum senget.

" nak buat aktiviti yang memanaskan tak ? " soalnya.

Membuntang mata aku mendengar pertanyaan itu. Gila betul mamat ni.

" hoseok ! "

The maid || BTS 🔞Where stories live. Discover now