Jungkook sedang duduk di ruangan tamu sambil menonton tv. Aku mula mendekatinya sebelum melabuhkan punggung di sebelahnya.
" jungkook "
Dia toleh pandang aku dengan keningnya terangkat.
" yes pretty ? " Disua makanan ke dalam mulutnya dengan anak matanya masih ke arah aku.
" boring la. Asyik tengok tv je " kataku sambil mencebik. Ye la. Mana tak boringnya. Semua kerja rumah aku dah buat. Bilik aku dah sepuluh kali aku kemas akibat kerja lain semua dah siap. Members lain tiada dekat rumah. Weekend pun diorang still sibuk tau. Jungkook je free.
" nak keluar ke ? " soalnya. Aku geleng. Tak nak. Malas nak bersiap. Kalau keluar kena bersiap pula.
" then ? " soalnya lagi. Aku diam. Nak buat apa ya ?
Last last aku angkat bahu tanda tidak tahu. Dia senyum pandang aku.
" kesian pretty. Boring. Cakap la nak buat apa. Kook temankan " katanya. Aku dah sedia maklum dengan panggilan kook. Dia memang bahasakan dirinya dengan panggilan kook. Panggilan manja la katakan.
" entah. Awak nak buat apa ? Saya ikut awak " ujarku. Kelihatan dia sedang memikirkan sesuatu sebelum senyuman menghiasi bibirnya.
Tapi senyuman dia kali ni buat aku tak sedap hati. Rasa menyesal pun ada kacau dia tengok tv tadi bila tengok cara dia senyum macam tu. Lain macam tahu tak.
" apa kata.."
Aaa sudah.
" kita ada ujian " cadangnya.
Ujian ?
" ujian apa ? " aku study pun tak. Nak ada ujian bendanya. Mengarut betul si arnab sorang ni.
Dia senyum. Lagi.
" ee ujian apa ya ?? " eish buat orang nervous je dia ni.
" ujian kisses "
Bagaikan nak terjatuh rahang aku akibat terngangga besar sangat. Terkejut mat dengan cadangan si jungkook ni. What ? Kisses test ? Gila ke apa dia ni.
" eish dia ni. Bagi kang " ujarku. Dia sengih.
" la apa salahnya. Kan dah buat latihan dengan yang lain. So dengan saya ni. Kita test. Nak tahu lulus ke tak." Ujarnya lagi. Aku menepuk dahiku sendiri.
Gila betul dia ni.
" okay ! Let's start ! "
Aku pandang dia.
Kening dia terangkat seolah olah beri isyarat padaku untuk mulakan step aku. Aish ! Nak buat apa ni ?
Aku mendekatinya dengan perlahan lahan. Ditenung anak matanya tanpa berkelip. Jungkook pula tenang perhatikan gerak geri aku.
" aish lambat sangat ni pretty " beritahunya.
Serta merta dia menarik tubuh aku dengan kuat menyebabkan aku terduduk di atas ribanya. Dia pandang aku.
Terkejut dengan tarikan drastik jungkook, roh aku
seperti akan melayang jauh tak lama lagi. Sungguh,
dalam posisi ini membuatkan diriku berasa tidak
selesa dan kekok.Mata aku tidak langsung bertemu dengan mata
kepunyaan jungkook itu disebabkan malu."Pandang saya, pretty." bisik jungkook pada telinga
kiriku tatkala kedua tangannya tidak lepas
memegang pinggang aku.Gulp!
Air liur kelat ditelan gelisah. Dengan perlahan, kepalaku secara automatik menoleh kearah Jungkook. Mataku kini bertemu dengan mata menawan milik lelaki itu. Sungguh rapat wajah kitorang seakan akan tiada ruang lagi yang tinggal.
Chup !
Dia cium aku.
"Awak lambat sangat."
Terus Jungkook menamatkan percakapannya dengan ciuman sekali lagi manakala tangannya mula melilit pada pinggangku dengan erat.
Terkebil kebil dengan aksi jungkook itu, aku hanya mengikuti ciuman liarnya itu dengan tanganku memegang kuat pada bahu dia. Tangan kiri jungkook meraih ke leher aku lalu menarik aku dengan lebih dekat.
Tiba tiba, jungkook dengan kuatnya menggigit bibir bawah milikku itu lalu mula melakukan sesi french kiss. Dia menikmati ciuman panas itu manakala aku sudah kehilangan oksigen dalam paru paruku.
Lidah bertemu lidah, saling melawan antara satu
sama lain tapa henti.Tangan dia mula merayap pada peha aku hingga ke paras paling atas sekali. Lalu
digosoknya dengan perlahan." jungkook "
Dia pandang aku.
" oksigen..."
YOU ARE READING
The maid || BTS 🔞
Fanfiction' maid ke princess ni ? Cantik semacam je ' ' eleh ayat playboy betul. Blah la kau ' Well guys ! imagine sahaja ! Remind okay, novel ni 18+ ke atas. Jangan cakap saya tak bagitahu. Btw ! No silent reader okay ! And please vote !