" jimin ! "
Wajah jimin yang sedang tersenyum pada aku dipandang dengan tajam. Mana tak marahnya. Dia main masuk je bilik aku ni.
" buat apa tu ? " soalnya lalu melabuhkan tubuh di atas katil aku. Matanya sempat turun memandang tubuh aku yang hanya berbalut dengan tuala.
Heh. Dah nampak aku baru siap mandi. Nak tanya lagi ?
" masak."
Malas aku layan soalan jimin yang tah pape tu. Dia gelak. Aku melangkah ke almari bajuku tanpa menghiraukan pandang jimin. Aku tahu dia tengah perhati aku. Lantak la.
" cutie.. "
" apa.."
Tiba tiba terasa ada tangan sasa sedang memeluk tubuh aku dari belakang. Disebabkan keadaan aku sangat rapat dengan dia , dapat aku rasa degupan jantung dia yang laju itu.
" wanginyaa wife saya ! "
Wife ?
Dia mencium rambut aku dari belakang yang masih basah itu.
" jimin. Jangan la. Nak pakai baju ni." Halangku bila dia tidak henti henti dari terus cium aku.
Dia ni kan.
" kejap la. Rindu ni. Tak payah la pakai lagi." Katanya. Eh.
" takde takde. Tepi , saya nak..."
Dia mula menunduk mencium leher aku yang terdedah itu membuatkan ayat aku terhenti.
" jangan la jimin.." tubuh dia aku cuba untuk tolak. Aku tak nak. Aku bukan apa. Penat sangat malam ni. Tak boleh nak layan si jimin ni.
Dia tidak menghiraukan aku malah tetap terus mencium leher aku. Kadang kadang dia jilat leher aku , kadang kadang ada dia sedut. Dan aku tahu , dia tinggalkan love bite kat situ.
Suka hati awak la jimin.
Aku mula melayani ciuman dia. Tiba tiba tangan dia menarik tuala aku dengan perlahan lahan sehingga tuala aku jatuh ke bawah. Dia memeluk aku dari belakang.
Tangannya mula naik meramas dada aku. Tangan kananya meramas breast aku manakala tangan kirinya mengetel puting kiri aku.
" emmmpphhh.."
Tangan kirinya mula turun ke pussy aku dengan tangan kanannya masih setia pada breast aku. Jarinya bermain main di belahan pussy aku sambil bulu nipisku ditariknya sedikit.
" aaahhh."
Tiba tiba dia memusingkan tubuhku menghadapnya sebelum dia melutut di hadapan aku. Dia membuka kangkang aku dengan kaki kananku diangkat lalu diletakkan atas bahunya.
Terasa bibirnya mula menyentuh pussy aku membuatkan aku mendesah. Jari tengahnya dijolok jolok ke dalam pussy sambil menjilat air aku.
Aku tunduk memandang dia yang tengah memejamkan mata sambil menikmati pussy aku. Rambutnya aku ramas dan kepalanya ditolak sedikit mendekati pussy aku. Jimin memandang aku sambil tersenyum.
Dia bangun lalu mencium aku. Dapat aku rasa air pussy aku dari mulut jimin. Jimin memusingkan tubuh aku ke belakang sebelum mula memasukan sesuatu ke dalam pussy aku.
" aaaahhhh.."
Besarnya.
Dapat aku rasa dick jimin yang besar dalam pussy aku. Dia menyumbuat dick pada pussy aku dari belakang. Dihentak tubuh aku dengan kuat sambil tangan bermain dengan biji aku.
" aahhh."
" you're good aahhh." Desah aku.
" i know it. Aahh fuck "
Dalam keadaan dick dia masih di dalam aku , dia mula mendukung aku. Walaupun dalam keadaan macam tu , dia masih menyorong masuk dicknya dalam aku.
Dia membaringkan aku di atas katil sebelum terus menghentak masuk dicknya. Peluh di dahinya aku lap dengan tangan aku. Kerja kerasnyaa.
Dia senyum.
Dalam keadaan macam tu , handsome nak mati jimin ni. Dah sexy.
Tiba tiba dia mengeluarkan dicknya dan disuakan pada mulut aku. Malah dalam masa yang sama dia turun menjilat pussy aku. Keadaan kami sekarang dalam posisi 69.
Lama aku mengulum dick jimin yang besar itu. Sekali sekali aku mendesah kerana jimin bermain main dengan pussy aku di bawah. Dengan pantas dia bangun sebelum menyumbat semula dicknya pada pussy aku sebelum dia pancut.
" ahhhhh."
Dia mendongak kesedapan.
Aku memeluk pinggannya sebelum mata aku mula kabur. Aku mengantuk. Penat. Namun telinga aku sempat menangkap sesuatu.
" i love you , kim bomi."
Aku senyum bahagia.
YOU ARE READING
The maid || BTS 🔞
Fanfiction' maid ke princess ni ? Cantik semacam je ' ' eleh ayat playboy betul. Blah la kau ' Well guys ! imagine sahaja ! Remind okay, novel ni 18+ ke atas. Jangan cakap saya tak bagitahu. Btw ! No silent reader okay ! And please vote !