27 || sex

539 8 0
                                    

*suga pov*

" be my first "

Zup !!

First ?

Aku pandang Bomi yang sudah merengek seperti bayi. Tangannya pula mengulas lembut lenganku membuatkan nafas aku turun naik dengan laju.

Ahhh !! Bomi memang menguji aku !

" Bomi .. "

Dia mencium bibir aku bagi memberhentikan ayat aku itu tadi. Semakin lama semakin ganas ciumannya.

" emph .. Bomi... "

Aku tak tahu apa dah jadi. Tapi aku tahu ni bukan Bomi yang sebenar. Aku menjarakkan sendikit tubuhnya supaya aku dapat melihat wajahnya dengan jelas. Wajahnya sudah mula kemerahan menandakan dia memang inginkan aku.

" are you sure sayang ? " soalku.

Dia angguk.

Aku menghebuskan nafas dengan perlahan sebelum kembali menindihnya. Anak rambut yang menutupi wajahnya aku betulkan. Anak matanya yang berwarna hazel aku tenung.

Cantik.

Dengan perlahan-lahan aku mencium wajahnya. Dari pipi , hidung , mata , bibir kemudian ciuman aku terhenti lama pada dahinya.

Sejak kali pertama aku jumpa wanita ni , terdetik satu perasaan dalam hati aku yang aku tak pernah merasainya sebelumnya.

Sayang ? Cinta ? Kasih ?

Aku pun tak tahu la. Tapi apa yang aku tahu aku tak akan lepaskan dia dengan mudah. Dan aku tak nak hilang dia dalam hidup aku.

Kim Bomi....

Dia mula memeluk aku sebelum kedengaran dia menangis. Aku melepaskan ciuman aku itu tadi sebelum kembali memandangnya.

" shhh. Sayang.. I won't force you anymore. Please don't cry sayang " pujukku. Aku tahu dia takut dengan apa yang kami bakal lakukan.

" this is my first time suga " ujarnya. Aku angguk mengerti.

Aku tahu dia tak pernah di sentuh mana-mana lelaki sebelum ni. Buktinya ? Lihat la dia sekarang ni.

" then nak proceed ke tak ni ? " usikku. Kalau dia tak nak pun , aku tak akan marah. Aku hormat keputusan dia.

Dia ketawa kecil sambil mengangguk tanda mahu.

" i'll be gentle. Don't worry okay sayang ? "

Tanpa buang masa , aku menarik pantiesnya ke bawah. Dapat aku lihat dia cuba menutup bawahnya dengan merapatkan kedua-dua pahanya. Aku tersenyum.

Malu ke sayang ?

Aku membukakan pahanya sehingga terdedah dengan jelas mahkotanya. Aku merenung kepunyaan dia sebelum kembali memandangnya. Mukanya sudah bertukar merah.

Aku mencium bibirnya dengan lembut sambil tangan kananku mengulas lembut bawahnya.

" ahhh " desahnya.

Kali ni aku memasukkan dua jariku ke dalamnya. Ketatnya !

Sambil aku memasukkan jari , aku mencium segenap tempat di kawasan bawahnya. Kemudian aku menjilat bijinya.

" ahhhhh ! "

Aku kembali melihatnya yang sudah mencekam cadar katilnya sambil tangan kirinya meramas breastnya sendiri.

Melihat sahaja Bomi dalam keadaan begitu , membuatkan nafsu aku semakin naik. Tanpa buang masa , aku menanggalkan seluar dan boxer aku dengan sekali gus.

Aku nampak Bomi terkejut melihat dickku. Reaksinya menggelikan hati.

" muat ke suga ? " dengan polos dengan menyoal.

Aku tergelak.

" of course sayang "

" takut .. "

"I'll be gentle okay ? "

Dia angguk.

Aku mula mengerakkan dickku dalamnya dengan perlahan-lahan. Melihat dia seperti dalam kesakitan , aku berhenti seketika.

Selepas dia kembali tenang , aku mula mendayun dengan berhati-hati.

" ahhhh ! Shit ! " desahku.

" you're so tight sayang ! "

" ssugaa.. ahhh "

" yess sayang , nak lagi ? "

Semakin kuat aku mendayun sehingga katilnya turut tergoyang.

" ahhhhh !! " desahnya.

Aku memusingkan tubuhnya sebelum mendayun dari belakang. Tangan kananku meramas kedua-dua breastnya.

" emm sedap suga "

" hm ? Sedap ? Nak lagi ? "

Dengan kuat aku menghentak sebelum aku menarik keluar dick aku lalu memalingkan mukanya menghadapnya. Dipancut air mani ke arah mukanya.

Sedap emph.

Bomi kembali baring.

Aku menghempaskan tubuhku ke atasnya sambil mencium dahinya dengan lama.

" thank you sayang "

Dia senyum sambil memeluk aku. Aku tenung wajahnya dengan lama.

And yes. Aku dah tahu sesuatu.

Aku sayang dia.

*suga end pov*

The maid || BTS 🔞Where stories live. Discover now