Selesai sahaja aku menghidang makan malam, aku bergerak ke bilik mereka satu demi satu.
Mulanya dengan bilik suga sampai la bilik yang terakhir. Bilik Jimin." jimin " panggilku berserta dengan ketukan pintu.
Tiada sahutan.
" jimin. Jom ! Turun makan " laungku lagi.
Diam.
Kali ni aku buat keputusan untuk masuk ke dalam bilik jimin bila masih tiada sahutan darinya. Biliknya agak gelap dan sunyi.
" jimin ? " panggilku lagi. Lampu biliknya aku buka.
Kelibat jimin langsung tiada dalam biliknya. Aku bergerak ke arah ruangan pakaiannya pula. Kosong.
Aik. Mana dia pergi.
Baru sahaja aku ingin melangkah keluar dari biliknya, pintu bilik air tiba tiba dikuak dari dalam. Jimin !
La mandi rupanya.
" cutie ? " dia pandang aku pelik.
Anak mata aku mula turun menikmati permandangan depan mata. Jimin hanya memakai tuala paras pinggang menyebabkan tubuhnya terdedah. Dia sekarang ni berada dalam separuh bogel.
" enjoy the view ? Huh ? " soalnya.
Ah shit !
Terus aku mengalihkan pandangan aku ke arah lain. Kulit mukaku terasa panas. Malu ! Kantoi usyar body orang.
Dia tertawa.
" kenapa cutie ? " dia mula bergerak ke arah ruangan pakaiannya.
" ermm.. nak panggil makan " jawabku tergagap gagap. Mana taknya. Hidung aku ni dapat bau wangi dari tubuh si jimin ni. Dah la jantung aku ni dah berdebar lain macam ni.
" okay " jawabnya sepatah.
Haa. Okay. Aku pun apa lagi. Terus mengatur tapak ke arah pintu bilik untuk keluar. Cepat cepat aku bertindak. Makin lama aku dalam bilik ni. Makin kurang oksigen dalam tubuh aku.
Peringatan ! Lain kali jangan sesuka hati je masuk dalam bilik diorang. Even rapat pun jangan ! Diorang tu lelaki ! Kau tu perempuan. Tengok ! Sekarang ni kau kena hadap situation macam ni. Kau juga yang terseksa.
" ohh wait cutie "
Serta merta langkah aku terhenti. Haih dia nak apa nii. Lambat lambat aku menoleh ke belakang semula. Tapi bukan tengok dia. Tengok dinding.
" look at me cutie "
Ahh sudah.
" em kenapa jimin ? " soalku mengubah tajuk. Gila ke apa nak tengok dia. Dia tak pakai apa apa pun. Dari hujung mata aku, aku tahu dia hanya pakai underwear sahaja.
Aish ! Nak goda aku ke apa ?
" sini jap " pintanya.
Diam.
" sini sayang.."
What ?!
Lambat lambat aku menghampirinya dengan pandangan aku masih lagi ke arah lain. Dia memegang kedua belah pipi aku menyebabkan mata kami bertaut.
" malu ke ? " soalnya bersahaja.
Aku tidak menjawab. Dia sengih.
Tiba tiba dia menidih bibirku dengan lembut. Tubuhku dipeluknya dengan erat sehinggakan aku dapat rasanya bonjolannya. Dia tarik tangan aku supaya memeluk tubuhnya.
Dia menolak tubuhku ke atas katil dengan lembut tanpa melepaskan ciuman kami. Ciuman kami semakin panas. Lidah sedang berlawan antara satu sama lain.
Tangannya juga turut berkerja meneroka bahagian perut aku. Diusapnya dengan perlahan. Tiba tiba dia menarik tangan aku lalu diletakkannya tangan aku pada dicknya yang berlapikkan underwear itu.
Aku sedikit terkejut. Terus aku menarik tangan aku tapi dia makin menekan tanganku pada dicknya. Dapat aku rasa dicknya semakin menengang.
" ahhh "
Dia mendesah dalam ciuman kami akibat sentuhan aku pada dicknya. Mukanya sudah bertukar merah sepenuhnya.
Aku tahu jimin sekarang ni terangsang dan aku juga tahu jimin tidak dapat mengawal nafsunya sekarang ni.
Tiba tiba..
" jimin ! Makan woi ! " jerit taehyung dari luar biliknya.
Kami saling berpandangan.
YOU ARE READING
The maid || BTS 🔞
Fanfiction' maid ke princess ni ? Cantik semacam je ' ' eleh ayat playboy betul. Blah la kau ' Well guys ! imagine sahaja ! Remind okay, novel ni 18+ ke atas. Jangan cakap saya tak bagitahu. Btw ! No silent reader okay ! And please vote !