40 || bathtub

143 7 0
                                    

" seokjin ? "

Pintu bilik dia yang sudah terbuka , dijenguk sedikit. Anak mata bergerak liar mencari kelibat lelaki itu. Namun hampa , tiada.

" mana dia ni ? Kata nak keluar date malam ni. Dia yang pula hilang " bebelku sendiri.

Kaki mula melangkah masuk ke dalam sambil mulut memangil nama lelaki itu. Mana dia ni ?

" seokjin ? "

Kaki tetap melangkah walaupun kelibat seokjin masih lagi tidak kelihatan. Dia tengah mandi ke ?

" ya sweetheart "

Seokjin tersenyum kepada aku. Anak mataku turun memandang tubuh dia. Dia masih berpakaian kerjanya.

Tak siap lagi ?

" kata nak date " beritahuku.

" Ya , kejap nak mandi." Katanya lalu mencapai tuala.

Lah. Baru nak mandi ? Kena tunggu dia la ni ? Biasanya lelaki yang tunggu perempuan , ni terbalik pula.

" okay "

Terus aku menghempas tubuhku di atas katil king milik kim seokjin. Nak baring sini la kejap.

" nak tengok saya mandi ke ? " dia sengih gatal.

" mana ada ! " nafiku sambil memusingkan badanku menghadap dinding. Malas aku nak tengok seokjin yang tengah tanggalkan baju tu.

" habis tu. Kenapa baring sini ? " soalnya lagi.

" tunggu awak la. Pergi la mandi. Kejap lagi saya keluar la. Nak baring kejap je ni " kataku sambil memejamkan mataku.

Diam.

" seokjin ? " Tiada sahutan.

Aku membuka mataku dengan perlahan lahan sebelum kelibat seokjin kelihatan. Dia menyilang tangannya sambil memandang aku. Dia hanya berdiri di hujung katil.

" kenapa ? " soalku apabila dia masih dalam keadaan macam tu tanpa bersuara.

Anak mataku turun memandang tubuhnya yang terdedah itu. Dia hanya mengenakan tuala paras pinggang. Dadanya yang bidang dan putih itu aku lihat dengan lama.

" awak tahu tak , awak tengah goda saya sekarang ni " kata seokjin dengan posisi yang masih sama.

Aik ?

" eh saya buat apa ? Saya diam je kat sini " aku baring je pun. Tang mana yang godanya ? Dia goda aku ada ala.

Dia berdehem. Rahang dia bergerak gerak seolah olah cuba menahan perasaannya.

" ehh dah la pergi mandi. Cepat kim seokjin ! " kataku lalu bangun dari katilnya dan menolak tubuhnya ke dalam bilik mandi. Dia masih lagi diam.

" AAAAAAA ! "

Seperti kilat. Aku berada dalam dukungan seokjin. Dia mendukung aku ala bride style.

" ke.. kenapa ni seokjin "

Aku cuba untuk turun darinya. Namun dia lebih mengeratkan pelukan kami sehinggakan aku dapat rasa degupan jantungnya yang tidak teratur itu.

" awak goda saya kenapa ? " soalnya. Lahhh.

" bila saya goda awak ? " soalku semula tak puas hati. Elok elok je aku baring situ , cakap aku goda dia pula.

" tadi "

" eh awak goda saya ada la. Duk tayang body depan orang " balasku. Dia sengih.

" oh. Tergoda la ni dengan body saya ? " katanya sebelum mencium lembut cuping telingaku.

The maid || BTS 🔞Where stories live. Discover now